logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۳۴۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

واکنش رئیسی به اظهارات مقام رژیم صهیونیستی درباره استفاده از بمب اتم علیه مردم غزه

واکنش-رئیسی-به-اظهارات-مقام-رژیم-صهیونیستی-درباره-استفاده-از-بمب-اتم-علیه-مردم-غزه-
رئیس‌جمهور گفت: امروز حقانیت موضع ایران در خطرناک دانستن وجود این رژیم تروریست برای جامعه بشری و ضرورت مقابله با آن و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بر همگان اثبات شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت سکوت و بی‌عملی سازمان‌های بین‌المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را موجب بی‌اعتباری بیشتر این سازمان‌ها نزد ملت‌های جهان دانست و تصریح کرد: این مسئله علاوه بر تأثر و تأسف فراوان، گواهی بر مطالبه بر‌حق مردم جهان برای جایگزینی یک نظم عادلانه به‌جای ساختار ظالمانه کنونی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
وی همچنین با اشاره به اظهارات یکی از مقامات رسمی رژیم صهیونیستی درباره استفاده از بمب اتم علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه اظهار داشت: امروز حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در خطرناک دانستن وجود این رژیم تروریست برای جامعه بشری و ضرورت مقابله با آن و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بر همگان اثبات شده است.

رئیس‌جمهور در ادامه این جلسه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دولت مسئول اجرای این سیاست‌ها، البته با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌هاست، گفت: طبق دستوری که امروز صادر کردم، همه دستگاه‌های مرتبط در مرکز و نیز استان‌های ساحلی باید در مدت سه ماه پیشنهادات خود برای تدوین برنامه‌های اجرایی این سیاست‌های کلی را ارائه کنند تا کار بررسی و تصویب آنها در دولت و مجلس نیز در مدت 6ماهه تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب به سرانجام برسد.

رئیسی در بخش بعدی سخنانش با اشاره به اهمیت توجه به موضوع کیفیت در تصمیمات و برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت، توجه به جامعیت تصمیمات و به‌موقع انجام دادن امور، انتظار عمومی از دولت مردمی است.

وی همچنین راجع به موضوع جمعیت به‌عنوان یکی از مسائل قابل توجه در برنامه‌ریزی‌ها گفت: در زمینه برنامه جوان‌سازی جمعیت ضروری است همه دستگاه‌ها تکالیف خود را به‌درستی انجام دهند.

در ابتدای جلسه امروز داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از احکام و جداول کلان لایحه بودجه 1403 ارائه کرد.

تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر