logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۳۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بسیج رسانه استان زنجان درگفتگو با موج‌رسا:

ثبت نام اردو راهیان نور بسیج رسانه استان زنجان آغاز شد

ثبت-نام-اردو-راهیان-نور-بسیج-رسانه-استان-زنجان-آغاز-شد
معاون بسیح رسانه استان زنجان با بیان اینکه به منظور معرفی و شناخت مناطق جنگی هر ساله برنامه‌های مختلف برای اقشار مختلف در نظر گرفته می‌شود گفت: ثبت نام اردو راهیان نور بسیج رسانه در استان زنجان آغاز شد.

زهیر شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»با بیان اینکه ثبت نام اردو راهیان نور از اعضای بسیج رسانه ویژه برادران انجام می‌شود گفت: اعضای برادران بسیج رسانه استان زنجان از تاریخ 22 آذرماه برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این اردو از یادواره‌های اروند کنار، شلمچه و فکه بازدید به عمل خواهد آمد و البته بستگی به اولویت برنامه‎هایی که در اردوگاه خرمشهر در نظر گرفته شده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده دارد.

معاون بسیج رسانه استان زنجان عنوان کرد: ظرفیت ثبت نام از اعضای بسیج رسانه ویژه برادران 20 نفر است و این اردو به مدت 5 روزه برنامه‌ریزی شده است.

شاهمرادی ابراز کرد: تاریخ اعزام اردوهای راهیان نور 22 آذرماه است و تاریخ برگشت از مناطق جنوب کشور 26 آذرماه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اردو راهیان نور زیر نظر بسیج رسانه برنامه‌ریزی شده است که افراد می‌توانند جهت هماهنگی با شماره 09921968768 تماس داشته باشند و از جزئیات اردو با خبر شوند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر