logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۴۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

صدور 120 اخطاریه به تخلفات ساخت و ساز در حاشیه جاده‌ها در زنجان

صدور-120-اخطاریه-به-تخلفات-ساخت-و-ساز-در-حاشیه-جاده‌ها-در-زنجان
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه در خصوص آزادسازی حریم کنار جاده‌ها اقدامات مهمی انجام شده است گفت: 120 اخطاریه به تخلفات ساخت و ساز در حاشیه جاده‌ها در زنجان صادر شده است.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در خصوص آزادسازی حریم کنار جاده‌ها، متاسفانه برخی افراد اقداماتی مانند ساخت و ساز غیرمجاز یا تجمع نخاله و اداوات کشاورزی دارند که اخطاریه‌های لازم برای تخلفات صورت گرفته، صادر و سایر اقدامات لازم جهت ارسال به مراجع قضایی صادر شده است گفت: با کسب مجوز و دریافت حکم قضایی برای آزاد سازی حریم کنار جاده‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد و افراد متخلف اقداماتی مانند ساخت و ساز انجام داده‌اند که توسط عوامل راهداری محل مربوطه پاکسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: علاوه بر اجرای حکم قلع و قمع و پاکسازی حریم در حضور نماینده محترم دادستانی و پاسگاه انتظامی محل مربوطه، نسبت به ارائه شکایت جهت دریافت جرائم لازم و همچنین هزینه کامل برآورد شده‌ی تجهیز و تامین ماشین آلات و نیروی انسانی لازم در خصوص اقدامات فوق، انجام خواهد شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: در سال 1402 نزدیک به 120 مورد برگه اخطاریه به متخلفین ساخت و ساز کنار جاده‌ها صادر شده است و که حکم قضایی 30 مورد دریافت شده و ۶ مورد قلع و قمع اجرا شد و مابقی در دست اقدام می‌باشد که به زودی اجرا خواهد شد.

زارعی گفت: از همشهریان خواهشندیم که تمامی ساخت و سازها تنها در قالب دریافت مجوز رسمی و کتبی لازم صورت پذیرد و در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز موضوع را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر