logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۳۴۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
آیین تکریم و معارفه؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ابهر برگزار شد

آیین-تکریم-و-معارفه-فرمانده-سپاه-شهرستان-ابهر-برگزار-شد
آیین تکریم و معارفه سپاه شهرستان ابهر با سخنرانی جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان و حضور مسئولین شورای اداری شهرستان، ائمه جمعه شهرستان ابهر در سالن اجتماعات بصیرت ناحیه ابهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جهانبخش کرمی در حاشیه این آیین ضمن عرض سلام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم غزه گفت: در شرایط حساسی که در جهان و منطقه در حال وقوع است نیاز به دشمن‌شناسی است و از نکات اساسی در قرآن کریم این است که دشمن را بشناسیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در مقطعی انگلیسی‌ها بر کشورها از جمله بر ایران اسلامی سلطه داشتند، گفت: این کشور سال‌ها هر جنایتی که توانست در این کشورها مرتکب شد و در کشور ما آذوغه مردم را در دریا ریختند و در این جنایت ۷ میلیون بی‌گناه جان خود را از دست دادند.

کرمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با کودتا ۲۸ مرداد بزرگترین جنایت را به ایران کردند، گفت: امام خمینی(ره) را ۱۵ سال تبعید کردند، امام(ره) در تبعید به قدری از سوی آمریکا و رژیم طاغوت تحت فشار بود ولی در این شرایط اعلام کرد اگر سال‌ها در آب‌ و اقیانوس‌ها تنها بمانم دست از مبارزه برنمی‌دارم و با این فشارها کوتاه نمی‌آیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: امام خمینی (ره) قیام کرد و مردم مجاهدت کردند و آمریکایی‌ها را که همه امورات نظامی، اقتصادی، سیاسی و... ایران را در  دست داشتند بیرون کردند.

وی با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها به قدرت تصمیم‌گیری بالای آیت‌الله خمینی (ره)، گفت: مردم گوش به فرمان امام بودند و انقلاب اسلامی در کشور رقم خورد و همه معادلات غرب به هم خورد و اولین شکست با پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ابرقدرت‌ها رقم خورد.

این مسئول با بیان اینکه آمریکایی‌ها عقب‌نشینی نکردند و جنگ ۸ ساله را به مردم ایران تحمیل کردند، گفت: در این جنگ بین ۵۰ کشور پشتیبان عراق و مردم غیور ایران صورت گرفت، صدام فرمانده جنایتکار میدانی آمریکایی‌ها بود و در اوج پیش‌روی‌های عراق به خاک کشور امام راحل بسیج عمومی را اعلام کرد و مردم وارد جنگ شدند و پیش‌روی دشمن متوقف شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: مردم با پیوند قلبی که با امام راحل داشتند و جان‌فشانی‌هایشان پیروز این جنگ شدند و امام خمینی (ره) اعلام کرد: ما توانستیم ابهت غرب را بشکنیم، بنابراین دفاع مقدس رقم خورد و هیمنه دشمن شکست.

کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورها شده است، گفت: ما اکنون شاهد مبارزه رزمندگان غیور غزه همانند رزمندگان کشور خود هستیم و زمانی که بسیج جهان اسلام به پاخیزد هیچ ‌جنایتکاری در دنیا وجود نخواهد داشت و در این جنگ پیروز میدان رزمندگان محور مقاومت هستند.

وی در پایان با اشاره به خدمات ارزنده و جهادی سپاه در کشور از زحمات ۵ ساله محسن احمدی‌تبار تقدیر و تشکر و علیرضا افشار به عنوان فرماندهی جدید ناحیه ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر