logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۳۳۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحایه لاستیک فروشان استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

لاستیک خودرو از طریق پلتفرم‌های داخلی در استان زنجان توزیع می‌شود

لاستیک-خودرو-از-طریق-پلتفرم‌های-داخلی-در-استان-زنجان-توزیع-می‌شود-
رئیس اتحایه لاستیک فروشان استان زنجان با بیان اینکه برای جلوگیری از ورود دلالان به عرصه لاستیک فروشی تدابیری در نظر گرفته شده است گفت: لاستیک خودرو از طریق پلتفرم‌های داخلی در استان زنجان توزیع می‌شود.

محمد رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در این روش به راحتی می‌توان از این پلتفرم استفاده کرد و لاستیک خریداری نمود گفت: عاملین فروش لاستیک در سطح استان ملزم هستند تا تنظیم بازار کلی لاستیک‌ها خدمات مربوطه در پلتفرم‌داخلی ارائه شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همشهریان می‌توانند برای خرید لاستیک نو از طریق سایت https://reserve.khodropay.comمراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خودرو کد مربوطه را به لاستیک فروشی ارائه دهند و لاستیک فروش وظیفه دارد لاستیک نو را در همان جا برای خودرو نصب کند.

رئیس اتحایه لاستیک فروشان استان زنجان عنوان کرد: لاستیک فروشان موظف به تعویض لاستیک در محل هستند لاستیک خریداری شده دستی تحویل داده نمی‌شود بلکه در محل نصب شده و تحویل صاحب خودرو داده می‌شود.

محمدی ابراز کرد: استفاده از پلتفرم برای توزیع لاستیک به منظور جلوگیری از سو استفاده دلالان از لاستیک‌های خریداری شده انجام شده است.

بسیاری از افراد زمانی که لاستیک خریداری می‌کنند در نرم افزار "دیوار " آگهی فروش می‌گذارد و لاستیک به قیمت بسیار بالا به فروش می‌رسد در واقع در این روش دست دلالان این عرصه بسته شده و باعث رفاه حال مشتریان می‌شود.

وی اضافه کرد: همشهریان دقت داشته باشند در پلتفرم"قبضی نو" لاستیک هر نوع ماشینی به قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

عاملین فروش لاستیک که دستگاه ندارند مشتریان را جهت نصب تایر به خدمات پنجرگیری معرفی کنند ضمنا افراد توجه داشته باشند که حتما سایز خودرو خود را دقیق در پلتفرم بارگذاری کنند تا هنگام تحویل لاستیک دچار مشکل نشوند و با عدم تحویل از سوی فروشگاه  مواجه نگردند.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : نقی شاهمرادی ] [ ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ]
سلام لطفا کسی توصیح بده این لاستیک ناموجودچرابا وجودمشتری زیاده پیدانمیشه؟
[ نام : ] [ ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ]
بنده از اول بهمن تا بحال در هر ساعتی که وارد شدم نتونستم خرید بکنم چون این سایتها دروغه و سر کاریه
[ نام : ] [ ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ ]
ببخشیدابااین حرفانمیشه باهمه جمع شن جلوی اتحادیه یااستانداری یافرمانداری چون همشون دلالن بقران همش زیرسرخودشونه مافیاخودشونن
[ نام : محسن ] [ ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ ]
باسلام من نزدیک به دوماه هرساعت سری به این سایت های قلابی لاستیک می زنم شاید خدابه بدبختی مون رحم کرد فرجی شد توانستیم دوتالاستیک بگیریم بخداماشین به خاطرلاستیک خوابیده پول هم نداریم آزادبگیریم یابایدپول داشته باشی یا آشنااگه یکی اش باشه همه جا کاریت راه می افته وگرنه مثل من همه اش بایدبدبختی بکشی تاروز مرگ
[ نام : ] [ ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ]
سلام دوستان سرکاریه الکی وقتتونو هدر ندین برین آزاد بخرین
[ نام : علی ] [ ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ]
اصلا سایت هیچ بالا نمیاد بگید حداقل چ ساعتی بریم تو سایت که هم بیاره هم لاستیک موجود باشه
[ نام : سعید ] [ ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ ]
استاندار یا فرماندار مگه به فکر من شما هستن ایناهم امدن بخورن برن اینها آقای ریس هستن .
[ نام : اکبر آقا ] [ ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ]
سایت قبضینو چه ساعتی بروزرسانی میشه
[ نام : اکبر آقا ] [ ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ]
سلام وقتی میریم سایت قبضینو هیچ فروشگاهی موجود نداره چه ساعتی بروزرسانی میشه سایت
[ نام : فرهاد رستمی ] [ ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ]
با سلام و خسته نباشیدخواهشمند است به استاندار یا فرماندار یا اتحادیه بفرمایید تا کی می خواهید مردم را گول بزنید وعد و وعید بسه هر چیزی را که دست روی آن می گذارید یا پیدا نمی شود یا گران می شود مردم خسته شدند قدیما یک سطان بود حالا در این ممکت برای هر کالای مصرفی سلطان پیدا شده و پای تو گلوی مردم گذاشته و نمی گذارند نفس بکشند چرا نظارت نمی کنید اگر در این دنیا جوابگو نیستید در آن دنیا جوابگو حواهید بود
[ نام : فرهاد رستمی ] [ ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ]
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما اصحاب رسانه خواهشمند است به استاندار یا فرماندار یا اتحادیه بفرمائیدخیلی زحمت کشیدید اما مگر می توانید با مافیای لاستیک مبارزه کنیداز اول بوده و هست . زیاد به مردم وعده و وعید ندهید آیا من بازنشسته با چهار نان خور با ماشین پراید چهار لاستیک ساوییده چطور امورات زندگی خود می چرخانم والله نمی دانید چون در این وضعیت نیستید .ممنون از پایگاه خبری موج رسا
[ نام : اسماعیلی ] [ ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ]
با سلام مدت چندروزی است پیگیری میکنم به سایت نمیره وقتی هم موفق میشی بری سایت همش نا موجود انشالله که سرکاری نباشه
فرم ارسال نظر