logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۳۳۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از 50 طرح آبرسانی روستایی همزمان با سفر رئیس‌جمهور

بهره‌برداری-از-50-طرح-آبرسانی-روستایی-همزمان-با-سفر-رئیس‌جمهور
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 50 طرح آبرسانی روستایی با جمعیتی افزون بر 26 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب زنجان؛ علیرضا جزء‌قاسمی اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال از منابع مختلف از جمله ردیف‌های اعتباری ملی و استانی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای آبرسانی به این 50 روستا 69 کیلومتر عملیات احداث و اصلاح خط انتقال آب اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اصلاح و توسعه 28 کیلومتر شبکه توزیع آب و احداث 16 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت بیش از 3500 متر مکعب نیز از دیگر بخش‌های این طرح آبرسانی است.

جزء قاسمی یادآور شد: حفر و تجهیز 14 حلقه چاه عمیق و نیمه‌عمیق، احداث 5 رشته قنات، 2 باب ایستگاه پمپاژ و یک دهنه چشمه نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی به این 50 روستا بوده است.

وی تاکید کرد: توسعه و ارتقاء خدمات آبرسانی به مناطق روستایی جزء اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب بوده که شرکت آبفا استان زنجان در این زمینه جزء استان‌های پیشرو محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: هم اکنون 631 روستا در استان زنجان با جمعیتی نزدیک به 300 هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی در استان زنجان در قالب‌های متنوعی از جمله عملیات جهاد آبرسانی، آبرسانی توسط خیّرین، اجرای طرح‌های رفع تنش آبی و آبرسانی مشارکتی با حضور اهالی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در جریان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر