logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۳۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

درخشش ۱۳ آبان به خاطر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا است

درخشش-۱۳-آبان-به-خاطر-مقاومت-و-ایستادگی-ملت-ایران-در-برابر-آمریکا-است
امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: درخشش ۱۳ آبان به خاطر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا است این که ملت ایران توانست ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را زیر پای اقتدار خویش خرد و له کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در روز ۱۳ آبان رویدادهای مهمی به ثبت رسیده که هر کدام سنگ بنای مستحکم و سرفصل مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: درخشش ۱۳ آبان به خاطر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا است این که ملت ایران توانست ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را زیر پای اقتدار خویش خرد و له کند.

وی تصریح کرد: سيزدهم آبان فرصتی است كه مردم غيور و انقلابى ايران اسلامى فرياد آزادگى و ظلم‏‌ستيزى و استکبار ستیزی خود را كه از عاشورا گرفته، به گوش جهانيان برسانند و ايستادگى و مقاومت خود را در مقابل استكبار جهانى نشان دهند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: شعار «مرگ بر آمريكا» شعارى ملى است كه امروزه زبان مشترک همه ملت‌های ضد استکباری است. ملت ايران در راهپيمايى ۱۳ آبان، شعار مرگ بر آمريكا  و مرگ بر اسرائیل را محكم‌‏تر سر خواهند داد تا اميد ملت‌‏هاى آزادي‌خواه جهان تا امید مردم فلسطین و غزه كه به مقاومت و ايستادگى ملت ايران در برابر استكبار دل بسته‏‌اند، حفظ شود.

وی افزود: تا زمانی که خوى ظالمانه و مستكبرانه آمريكا،ادامه دارد، ملت شهيدپرور و استكبارستيز و عاشورائی ايران، همچنان آمريكا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يك خود و بلكه جامعه بشرى و صلح و امنيت جهانى می‌داند و شعار «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر استكبار» همچنان به‏ عنوان اصلی‌ترين و مهم‏ترين شعار خواهد بود.

وی افزود: مرگ بر آمريكا يك شعار نيست بلكه نقشه راه مبارزه با نظام سلطه است. سلاحى برنده و كارآمد است كه تمام مكر و فريب دشمن را از كار انداخته است، اين سلاح بيداركننده تمام مستضعفين عالم است، شعار مرگ بر آمريكا نماد استكبارستيزى ملت ايران است و پاسخ به اقدامات خصمانه آمريكا در طول يك‏صد سال اخير است.

وی اضافه کرد: امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و اسرائیل و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید را شنید تا آنجا که امام خامنه‌ای فرمودند؛ سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏‌ سلطه‏‌ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل شکستنی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد. این رژیم در فضای عملیات روانی آنقدر خود را شکست ناپذیر نشان می‌داد که تصور جهان این بود که هر حرکتی در فلسطین و حتی فراتر از آن، زیر دید اطلاعاتی این رژیم است.

وی افزود: طوفان الاقصی در یک نیم روز همزمان ساختارهای سیاسی و نظامی و اقتصادی و امنیتی دشمن را که محصول دهها سال کار علمی و فنی و صرف میلیاردها دلارهزینه بود در هم ریخت و شکست غیر قابل ترمیم را به صهیونیستها وارد کرد و به دیرباورانی که زوال اسرائیل را ناممکن می‌دانستند نشان داد که این زوال نه تنها ممکن که قریب و نزدیک است.

وی افزود: آمریکایی ها بعد از عملیات طوفان الاقصی در حال احیا و تنفس مصنوعی به رژیم هستند و می‌خواهند با قتل عام فلسطینی ها موازنه روانی شکست خورده را برگردانند؛ ولی چنین چیزی ممکن نیست و این شکست قابل جبران نخواهد بود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، این ایام با مظلومیت ۷۵ ساله مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و نسل‌کشی و کودک‌کشی مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مقارن است.

وی افزود: راهپيمايى ۱۳ آبان امسال بايد به نسبت سال‏‌هاى گذشته، گسترده‌‏تر و پرشورتر برگزار شود و تمام اقشار كشور بايد در اين راهپيمايى شركت كنند، انشاءالله ۱۳ آبان مجدد با مبارزان و مجاهدان جبهه جهانی مقاومت اسلامی عهد و پیمان یاری و برادری‌مان را تجدید و بر آن تاکید می‌کنیم و با زنان و مردان و کودکان فلسطینی عهد می‌بندیم که تا آخرین قطره خون سرخ مان و آخرین نفس هایمان از بذل یاری و حمایت از ایشان خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر