logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۳۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

۱۳ آبان روز مبارزه با استعمار است

۱۳-آبان-روز-مبارزه-با-استعمار-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه 13 آبان روز تثبیت استقلال ایران اسلامی است، گفت: نسل جوان بدانند 13 آبان سال 58 روز تثبیت استقلال، ريشه دار شدن هویت ملی و مبارزه با استعمار است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علي خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به روز 13 آبان سال 58 اظهار داشت: ریشه دشمنی ایران با آمریکا به سال 1332 کودتا بر علیه مصدق در مقابل ملی شدن صنعت نفت باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این روز دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند افزود: اسناد و مدارکی کشف شد که از لانه جاسوسی سفارت آمریکا حکایت داشت.

امام جمعه زنجان به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم و این در حالی است کشور‌های مسلمان سکوت کرده‌اند.

وی با بيان اينکه عموم مردم در این زمینه کمک حال مردم غزه باشند، تصریح کرد: تنفر و اعتراض از راه‌های کمک و روحیه به مردم بی‌دفاع فلسطین است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بزرگترین استکبار ستیزی و مجاهدت این است نقشه‌ دشمن را بشناسیم، ادامه داد: بعد از شناخت باید مطالعه و برنامه‌ریزی کرد تا در برابر اهداف دشمن ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز تثبیت استقلال ایران اسلامی است، گفت: نسل جوان بدانند 13 آبان سال 58 روز تثبیت استقلال، ريشه‌دار شدن هویت ملی و مبارزه با استعمار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر