logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۳۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی در کشور برداشته است

بسیج-در-حوزه-محرومیت‌زدایی-گام‌های-بزرگی-در-کشور-برداشته-است-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور فعال و میدانی داشته است گفت: بسیج بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اسوه بسیج که امروز (۱۱ آبان ماه) در حسینیه عاشقان ثارالله این استان با حضور ۲۳ پایگاه منتخب برگزار شد اظهار داشت: اقدامات بسیار ارزشمندی توسط بسیج و سپاه صورت گرفته و بسیج خیر و برکت است که توسط امام راحل برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بنیان گذاشته شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بسیج از همان ابتدای پایه گذاری در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده است و همیشه در تمام شرایط در نقاط مختلف کشور پای کار بوده است.
سردار کرمی گفت: بسیج مجموعه و نهاد کاملا مردمی و نماد مردم سالاری دینی است که باعث ایجاد امنیت پایدار در کشور شده است.
وی با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس جلوه‌های زیبای عاشورایی از خود به یادگار گذاشته گفت: بسیج بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در جهت محرومیت زدایی و بدون هیچ چشم داشتی گام‌های بسیار بزرگی برداشتند و در دفاع از حرم اهل بیت نیز اجازه ندادند حضرت زینب (س) دوباره اسیر شده و مرقد ایشان تخریب شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: ما قادر نیستیم عملکرد بسیج را در اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی، ارائه طرح‌های علمی، محرومیت زدایی و. بازگو کنیم و خداوند را به خاطر این نعمت الهی که نصیب مردم و جامعه شده است شکر می‌گوییم.
وی با اشاره به تشکیل بسیج در جهان اسلام گفت: همانگونه که مشاهده می‌کنیم گفته‌های امام راحل و رهبری (مد ظله العالی) در مورد تشکیل بسیج جهان اسلام محقق شده است و امروز بسیج در عراق، سوریه، لبنان، یمن، غزه و در نقاط مختلف جهان تشکیل شده است.
سردار کرمی ابراز داشت: امروز رژیم جعلی صهیونیست در اوج ذلت و شکست ترمیم ناپذیر در مقابل چند گردان غزه شکست خورده و فقط جرات کشتن زن و کودک و بچه را دارد.
وی تصریح کرد: به برکت ایمان، اعتقاد، باور‌های دینی، روحیه عاشورایی و جهادی جبهه مقاومت به پیش می‌رود و طبق فرموده رهبری (مد ظله العالی) اسرائیل نابود خواهد شد و پیروزی با جبهه مقاومت است.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر