logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۳۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه خبر داد:

برگزاری اولین رویداد محصولات زراعی، باغی و دامی شهرستان سلطانیه+عکس

برگزاری-اولین-رویداد-محصولات-زراعی،-باغی-و-دامی-شهرستان-سلطانیه+عکس
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه گفت: اولین رویداد محصولات زراعی، باغی و دامی شهرستان سلطانیه از روز گذشته آغاز شده که تا روز جمعه ادامه‌دار است.

هادی یاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: اولین رویداد محصولات زراعی، باغی و دامی شهرستان سلطانیه از روز گذشته آغاز شده و به مدت ۳ روز ادامه دار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هدف از اجرای این رویداد عرضه و نمایش محصولات باغی، زراعی و دامی بدون واسطه، نشست سرمایه‌گذاران، خبرگان کشاورزی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و فعالان حوزه کشاورزی و در نهایت آموزش و نمایش ادوات کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه گفت: این رویداد به همت سازمان جهاد کشاورزی با همکاری استانداری، سپاه انصارالمهدی(عج)، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و شهرداری سلطانیه در طی روز‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: رویداد محصولات زراعی، باغی و دامی شهرستان سلطانیه در سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ برگزار خواهد شد. 

یاسر یک خبر خوش برای شرکت‌کنندگان در رویداد محصولات کشاورزی شهرستان سلطانیه داد و گفت: امکان تهیه بلیط رایگان جهت بازدید از بنای تاریخی گنبد سلطانیه و چلبی‌اوغلو برای افراد حاضر در رویداد فراهم است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر