logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۳۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پیشرفت های حوزه دفاعی کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست/ بحران آب از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود

پیشرفت-های-حوزه-دفاعی-کشور-قابل-مقایسه-با-قبل-از-انقلاب-نیست-بحران-آب-از-سوی-مردم-و-مسئولان-جدی-گرفته-شود

استاندار زنجان گفت: پیشرفت های حوزه دفاعی کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار سال از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی با گرامیداشت روز صنعت دفاعی، ادامه داد: به برکت خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری و استقامت و پایداری مردم،امکانات و تکنولوژی کشور مطلوب بوده و محصولات خوبی در این راستا تولید شده است.

این مسئول با بیان اینکه ایران از نظر تولید امکانات و تجهیزات نظامی و دفاعی یکی از کشورهای پرافتخار محسوب می شود، افزود: دفاع اصل غیر قابل انکاری است که با تجهیزات به روز کارآیی آن افزایش می یابد.

استاندار زنجان با اشاره به بومی بودن عمده تولیدات تجهیزات نظامی،گفت: پیشرفت های این حوزه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

درویش امیری خاطرنشان کرد: دولت یازدهم برای تامین منابع مالی تولید تجهیزات دفاعی در تنظیم بودجه توجه لازم را داشت،ادامه داد: امروز صنعت دفاعی کشور در اوج شکوفایی قرار دارد.

وی با اشاره به کمبود آب در کشور،گفت: آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه مصرف بهینه ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه کاهش سطح آب پشت سدها، کاهش نزولات آسمانی و استفاده بی‌رویه از منابع زیرزمینی موجب بحران آب در کشور شده است،ادامه داد:  گفت: باید پذیرفت که منابع آبی کشور محدود است و تنها صرفه جویی می تواند جوابگو باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر