logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۳۳۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

دانش آموزان باید ایستادگی در مقابل دشمن را از شهید فهمیده بیاموزند

دانش-آموزان-باید-ایستادگی-در-مقابل-دشمن-را-از-شهید-فهمیده-بیاموزند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دانش آموزان ما با الگوپذیری از شهید فهمیده، ایستادگی در مقابل دشمن را تکلیف و مشق خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید مرادی در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان ابهر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را گرامی می‌داریم و محمد حسین فهمیده یکی از هزاران دانش‌آموز بسیجی کشور است که با نثار خون پاک خویش بر طراوت و سرخی خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود.

بیشتر بخوانید

 

 وی تصریح کرد: این دانش‌آموز رزمنده بسیجی، با ایمان و بینش عمیق و استوار در جنگ با دشمن پیش‌قدم و با نیل به شهادت، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب‌الله آموخت.

 

مرادی افزود: نام و یاد این شهید منشأ حماسه‌های سترگ شد و تحولی شگرف در شیوه دفاع مقدس و نبرد رزمندگان اسلام با کفر فراهم کرد.

 

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دانش‌آموزان ما با الگوپذیری از شهید فهمیده، ایستادگی در مقابل دشمن را تکلیف و مشق خود قرار داده و رهنمودها و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب که از دانش‌آموزان تحصیل، تهذیب و ورزش را انتظار دارند را با جان و دل به مرحله عمل رساندند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر