logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۳۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمدره خبرداد

جمع آوری 700 میلیون تومان صدقه در خرمدره

جمع-آوری-700-میلیون-تومان-صدقه-در-خرمدره
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمدره گفت: از ابتدای امسال میزان صدقات جمع آوری شده از صندوق های صدقات به مبلغ 700 میلیون تومان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نبض سحر محسن داوودی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۳۸ سرفصل برای جامعه هدف خدمت‌رسانی می‌کند، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر کمک به نیازمندان به صورت موردی و تک‌خدمتی و چندخدمتی نیز برای مراجعان نیازمند خدمت ارائه می‌دهد و هر آنچه که مورد نیاز محرومان باشد ورود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه   یک هزار و 525 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند  انجام می شود افزود: امسال در بحث ایتام دو میلیارد و 800 میلیون تومان خیرین شهرستان به ایتام کمک کرده‌اند که این کمک‌ها به طور مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدره با اشاره به اینکه 482 دانش آموز و دانشجو تحت حمایت این مجموعه هستند گفت: امسال  205 میلیون  تومان جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، مورد حمایت کمیته امداد خرمدره اختصاص یافت.

داودی همچنین با اشاره به ارائه وام های خودکفایی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی با ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند آنها  خودکفا می‌کندو در همین راستا امسال به 446 نفر وام خودکفایی پرداخت شده است که با حساب دیگر وام های پرداخت شده به مددجویان ، کل وام های پرداختی به ارزش 7 میلیارد و هفتصد میلیون تومان می باشد.

وی با اشاره به کمک های تعمیرات منازل مددجویان گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات تعمیرات، احداث و تکیمل  مسکن مددجویان هم اقدامات خوبی را انجام داده است که از ابتدای سال برای 38 خانوار این خدمات ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمدره گفت: از ابتدای امسال میزان صدقات جمع آوری شده از صندوق های صدقات به مبلغ 700 میلیون تومان می باشد.

داودی  با اشاره به اینکه عمده هدف جمع‌آوری صدقات مردمی محرومیت‌زدایی است، اضافه کرد: خوشبختانه مردم بزرگوار و خیر شهرستان خرم‌دره همکاری بسیار خوبی در راستای پرداخت صدقه با کمیته امداد این شهرستان دارند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر