logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۳۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
برگزاری جلسه تودیع و معارفه ؛

سرپرست جدید اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر معرفی شد

سرپرست-جدید-اداره-شبکه-بهداشت-و-درمان-شهرستان-ابهر-معرفی-شد
امروز در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ابهر سرپرست جدید اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» داریوش تقی‌لو در حاشیه جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر که با حضور مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و پیروزی هر چه زودتر رزمندگان فلسطین گفت: از زحمات خدابنده‌لو که بسیار دلسوزانه کار می‌کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم، خوشبختانه در این مدت که شبکه بهداشت ابهر بدون ریاست اداره می‌شد همکاران با کوشش دلسوزانه‌ای که داشتند مشکلی به وجود نیامد و آسیبی به مجموعه وارد نشد و این به دلیل انگیزه معنوی همکاران این مرکز بوده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اولویت مجموعه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کشور بحث جمعیت است که شکرخدا اقدامات تأثیرگذاری در کشور در حال انجام است و با توجه به اینکه در گذشته شعار فرزند کمتر زندگی بهتر در جامعه حاکم بود و این امر باعث کاهش جمعیت شده و مسئولیت ما در این حوزه سنگین‌تر شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: اجرای طرح نفس نجات فرزندان سالم از سقط از تیرماه سال گذشته در استان آغاز شده است که این طرح در استان زنجان با پیشرفت ۹۸ درصد مواجه است.

در پایان این مراسم احمد امیری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر معرفی و از خدمات روح‌الله خدابنده‌لو رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ]
با آرزوی توفیق و سلامتی برای آقای دکتر امیری ایشان یکی از بهترین پزشکان متخصص شهر ابهر هستند
فرم ارسال نظر