logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۳۲۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تصادف زنجیره‌ای اتوبان زنجان به قزوین 11 مصدوم بر جا گذاشت

تصادف-زنجیره‌ای-اتوبان-زنجان-به-قزوین-11-مصدوم-بر-جا-گذاشت
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه اکثر حوادث در جاده‌‎ها نتیجه عدم توجه و خستگی ناشی از رانندگی است گفت: تصادف زنجیره‌ای اتوبان زنجان به قزوین 11 مصدوم بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار با بیان پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه زمان وقوع حوادث به یاد داشتن شماره‌های ضروری 115 و تماس به موقع با مرکز فوزیت‌های پزشکی باعث نجات جان بسیاری از هموطنان می‌شود گفت: خوشبختانه این حادثه مورد فوتی در بر نداشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تصادف زنجيره‌ای پرايد، اتوبوس و کاميون در ساعت 2 بامداد در تاریخ 8 آبان ماه به وقوع پیوست و تعداد مصدومین این حادثه 11 مورد است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: این حادثه در اتوبان قزوین به زنجان ۴ کیلومتری به عوارضی لاین شمالی گزارش شده است.

تقی‌لو اضافه کرد: تیم اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی به موقع در محل حادثه حضور یافته و اقدامات اولیه برای مصدومین در محل حادثه انجام شده است.

 وی اضافه کرد: تعداد کدهای اعزامي 3کد صبا، مرواريد و فاتح بودند و 11 مصدوم در این حادثه (8 خانم و 3 آقا)  پس از انجام اقدامات اوليه به بيمارستان آیت الله موسوی انتقال يافتند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر