logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۳۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

تداوم آزادسازی بسترهای ابهررود

تداوم-آزادسازی-بسترهای-ابهررود
شهردار ابهر گفت: آزادسازی‌ها در بستر ابهررود و بازگشایی و آزادسازی پهنه جنوبی ابهررود آغاز شد.

علیرضا عباس‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»گفت: همانطور که سال گذشته قول داده بودیم ساختمان اجرائیات شهرداری و یک سری از ابنیه‌هایی که در بستر و حریم ابهررود قرار داشت تخریب شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در راستای همان بازگشایی‌ها و آزادسازی پهنه جنوبی ابهررود حدفاصل خیابان طالقانی تا بلوار منابع طبیعی امروز با توافقی که با مالکین حاشیه رودخانه شد به صورت خودجوش و مشارکت کاملا مردمی شاهد ادامه بازگشایی‌ها در این مسیر بودیم.

عباس‌نیا ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر ابهر که در این حوزه و توافقات حاصل شده نقش مهمی ایفا کردند، گفت: با پیگیری اعضای شورا و مشارکت مردم توانستیم توافق حاصله در حوزه آزادسازی ابهررود را در فاز اول انجام دهیم.

شهردار ابهر با توضیح اینکه بنا بر این است که خطی که در ضلع جنوبی ابهررود به طول تقریبی ۷۰۰ تا ۷۵۰ متر در حد فاصل خیابان طالقانی جنوبی تا بلوار منابع طبیعی در ضلع شمالی ابهررود قرار دارد بازگشایی کنیم، گفت: از برنامه‌های تعیین شده برای این مسیر در صورت اجازه دادن بحث ترافیک ایجاد یک خط سواره به صورت رفت و برگشت و در غیر این صورت یک خط رفت از سمت طالقانی جنوبی به سمت بلوار منابع طبیعی است، گفت: این موضوع هم به روان‌سازی ترافیک و هم به رفع گره‌های ترافیک در ایام پیک ترافیک خصوصاً در ساعات پایانی روز و شب کمک کند.

این مسئول با بیان اینکه در کنار این موضوع همانطور که قبلا به شهروندان قول داده بودیم یک خط پیاده و یک مسیر جاده سلامت برای پیاده‌روی و تفریح خانواده‌ها تعبیه خواهد شد، 

وی خاطرنشان کرد: اگر بودجه اجازه دهد تا پایان سال سعی می‌کنیم زیرسازی و عملیات عمرانی این مسیر انجام شود و اگر آب و هوا اجازه دهد عملیات آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری نیز انجام می‌شود.

عباس‌نیا با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا نیمه سال آینده تمام موضوعات عمرانی پروژه انجام شود، گفت: امیدواریم با همکاری مردم و شورای اسلامی شهر پروژه‌های بزرگ‌تری در سطح شهر اجرا کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر