logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۳۲۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

جبهه مقاومت اکنون قویتر از هر زمان دیگری است

جبهه-مقاومت-اکنون-قویتر-از-هر-زمان-دیگری-است
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: هسته‌های مقاومت در هزاران نقطه در این دنیا از خون شهیدان مقاومت شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قویتر از هر زمان دیگری است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار رحیم نوعی‌اقدام امروز در مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای غزه، اظهار داشت: عشق‌بازی با خدا هزینه دارد چراکه مولا و ولی ما الله است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه آمریکا بر روی استراتژی نبودن ما و ایران تاکید دارد، افزود: در طول بعد از پیروزی انقلاب بیشترین تهدیدات را از آمریکا دیده‌ایم اما توجهی به این تهدیدات نداریم و یکی علت‌های که امام و رهبر معظم انقلاب با مذاکره با آمریکا مخالفت می‌کنند به دلیل دیدگاه آمریکا مبنی بر نبودن ماست.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ایران مستقل است و مستقل خواهد ماند، گفت: ما هرگز زیر بلیط هیچ کسی قرار نمی‌گیریم و زیر بار زور و اجبار نمی‌رویم. در رویایی ۴۴ ساله انقلاب با استکبار همواره این نظام اسلامی بوده که پیروز بوده و آنچه ما خواستیم محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران جنگ تمام دار و ندارمان را دادیم اما اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان جدا شود، گفت: از جبهه‌ها و مرز‌های مختلف به کشور ما هجوم آوردند اما با عزت و قدرت همه را نابود کردیم.

سردار نوعی با بیان اینکه راهبرد دیگری به کار گرفته و داعش را ایجاد کردند، اذعان کرد: از کل دنیا نیروی داعش جذب کردند تا جبهه مقاومت را از بین ببرند اما با وجود سردار حاج‌قاسم سلیمانی و فرماندهی جوانان عراقی در زمانی که در منطقه بغداد عراق؛ ۶ هزار آمریکایی حضور داشت، ایشان نسخه داعش را در هم پیچید.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: هسته‌های مقاومت در هزاران نقطه در این دنیا از خون شهیدان مقاومت شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قویتر از هر زمانی است.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی راه حق و درست است و نباید تردید به خود راه دهیم، گفت: دکترین دفاعی مقاومت این است که برای پیروزی می جنگد و شهادت هم برای ما پیروزی است.

در ادامه سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: با عنایت خداوند متعال، توجه شهدا و با تلاش مسئولان استان و با حضور خانواده شهدا، نیرو‌های بسیجی و دیگر اقشار کنگره بسیار باشکوهی برگزار شد که در کشور اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا عهد بستند و از جان خود گذشتند بیان کرد: شما هم عهدی بستید که تغییری در پیمان نیست و قطعاً ادامه دهنده راه شهدا هستید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تشکر از نیرو‌های بسیجی و همه کسانی که در برگزاری کنگره به صورت شبانه روزی تلاش کردند گفت: از همه به ویژه نیرو‌های بسیجی که هفته‌ها بصورت شبانه روزی تلاش می‌کردند تا مراسم باشکوهی در شأن شهدا در استان برگزار شود جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر