logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۲۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد:

اجرای ۱۲ پروژه ساختمان دولتی و عمومی در استان زنجان

اجرای-۱۲-پروژه-ساختمان-دولتی-و-عمومی-در-استان-زنجان
سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ۱۲ پروژه با زیر بنای ۴۹ هزار متر مربع در حوزه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی سید احمد خلیلی با بیان اینکه در حوزه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی، مطالعه و اجرای ۱۲ پروژه با زیر بنای ۴۹ هزار متر مربع از سال‌های گذشته در استان زنجان شروع شده است، بیان کرد: دو مورد از این پروژه‌ها طی سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: همچنین برای هفت پروژه فعال با زیر بنای بیش از ۲۰ هزار متر مربع که از سال‌های گذشته عملیات اجرای آنها شروع شده بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان هزینه شده و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲ نیز ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه‌های مذکور بود که نزدیک به ۹۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد و اظهار داشت: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ۵۵ درصد است.

خلیلی تاکید کرد: امیدوارم با تخصیص به موقع منابع اعتباری عملیات اجرایی این پروژه‌ها تسریع شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ساختمان در دست اجرا، ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین‌آباد آماده بهره‌برداری است، گفت: در این راستا با تخصیص منابع اعتباری، ساختمان اداری پروژه آزمایشگاه و دامپزشکی در شهر زنجان و کتابخانه عمومی شهر آببر هم در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، یاد آورشد: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع استانی و ملی تامین می‌‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر