logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۳۱۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ماهنشان:

پایان تحریم‌های موشکی اولین شکست جبهه غرب است

پایان-تحریم‌های-موشکی-اولین-شکست-جبهه-غرب-است
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: پایان تحریم‌های موشکی اولین شکست جبهه غرب به رهبری آمریکا است. جمهوری اسلامی ایران برای گسترش برنامه موشکی جهت دفاع از خود تاکید دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان، اظهار داشت: اتفاقاتی که این روزها در فلسطین و غزه می‌افتد یک معجزه الهی و یک پیروزی بی‌نظیر برای رزمندگان مقاومت می‌باشد،

بیشتر بخوانید

 امام جمعه ماهنشان گفت: حمله به بیمارستان و کودکان و مردم بی‌دفاع بی‌سرپناه نشان دهنده شکست راهبردی و عمیق رژیم صهیونیستی می‌باشد. کشتارهایی که این رژیم انجام می‌دهد با هدف پنهان کردن شکست خود هم از جهت اطلاعاتی و هم نظامی می‌باشد.

وی افزود: هدف دیگر وحشی‌گری‌ها این رژیم ایجاد رعب و وحشت و تزلزل در بین مردم فلسطین و در کل جبهه مقاومت می‌باشد. اما برگ برنده تفکر اسلامی نترسیدن از مرگ و حریص بودن به شهادت می‌باشد. در مقابل رژیم منحوس اسرائیل وحشت از مرگ نماد ترس از مرگ می‌باشند منطق اسلام منطق پیروزی خون بر شمشیر است، هیچکس حق ندارد القاء ضعف و ناامیدی در بین مسلمانان کند چون وعده‌های الهی و وعده‌های رهبران الهی صادق می‌باشد.

امام جمعه ماهنشان گفت: تردید نکنید که این خون‌ها به هدر نخواهد رفت، آنچه امروز لازم بوده کار رسانه‌ای است چراکه کار رسانه‌ای تنگه احد طوفان الاقصی می‌باشد چون امروز با جنگ رسانه‌ای مواجه هستیم و جنگ رسانه‌ای اگر دقت نکنیم جنگ برده را می‌بازیم و جای ظالم ومظلوم عوض می‌شود.

وی اذعان کرد: مسلمانان با مردم اسرائیل هم کار دارند چون مردم اسرائیل غاصب هستند به زور آمدند سرزمین را اشغال کرده‌اند اگر اسرائیل را در خارج از مرزها کنترل نکنیم باید در داخل شهرهای مرکزی با آنها بجنگیم یکی از مظاهر اتحاد شیعه و سنی حمایت از مردم فلسطین است. کسانی که بحث شیعه و سنی را مطرح می‌کنند در زمین اسرائیل بازی می‌کنند و سر در آخور آنها دارند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه از کاراترین و پایدارترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات پدافند غیرعامل می‌باشد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مسئله پدافند غیر عامل مسئله بسیار مهمی است هر روز که می‌گذرد بر اهمیت پدافند غیرعامل افزوده می‌شود.

وی اذعان کرد: هشتم آبان به عنوان روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده لازم و ضروری است فرهنگ سازی شود و وحدت رویه صورت گرفته از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما علی‌رغم موقعیت‌های خاص به موضوع پدافند غیرعامل توجه چندانی نشده است با پدافند غیرعامل به صورت شعاری برخورد می‌شود باید از حالت شعاری و انجام تکلیف خارج شود. عملاً در جامعه خود را نشان دهد تا در مقابل تهدیدات متعدد دشمنان مقاوم‌تر شویم.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های فراوان اروپا برای جلوگیری از پایان تحریم تسلیحاتی و موشکی با فرا رسیدن ۲۶ مهر ماه تحریم‌های ایران در این بخش پایان یافت، گفت: این خبر بدی بر استکبار بوده مهم‌تر از پایان تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی پیروزی گفتمان مقاومت و قوت در برابر استکبار می‌باشد. پایان تحریم‌های موشکی اولین شکست جبهه غرب به رهبری آمریکا است. جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه دکترین دفاعی آن مبتنی بر بازدارندگی و تدافعی است بر حق خود برای گسترش برنامه موشکی جهت دفاع از خود تاکید کرده است.

وی با اشاره به اینکه هشتم آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده روز نوجوان نامیده شده است و این روز را گرامی می‌داریم، گفت: سران جعلی اسرائیل از اسم شهید فهمیده وحشت دارند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: حماسه شهادت شهید فهمیده را افسانه می‌خوانند اما چه چیزی باعث شده حماسه شهید فهمیده که بارها توسط دوستان و همرزمان و شاهدان عینی ماجرا نقل شده است، این چنین لشکر رسانه‌ای شیطان را به هراس اندازد که از بین ۳۶ هزار نوجوان شهید شهادت این نوجوان اسطوره‌ای که حضرت امام خمینی او را رهبر خواندند را منکر شوند؟ این به خاطر الگوگیری نوجوانان جبهه مقاومت و مسلمانان از حسین فهمیده و عملیات استشهادی در لبنان و جاهای دیگر می‌باشد چراکه دشمن به دنبال توقف روند تکرار حسین فهمیده‌ها است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر