logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۳۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل گمرک استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

افزایش ۱۸ درصدی واردات موقت به استان زنجان

افزایش-۱۸-درصدی-واردات-موقت-به-استان-زنجان
مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه واردات موقت به استان زنجان 184 هزار تن است که به ارزش حدود 51 میلیون دلار می‌باشد گفت: واردات موقت به استان زنجان از نظر وزن ۱۸درصد روند افزایش دارد.

زین العابدین گنج‌خانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طی آمار گزارش شده در هفت ماه سال ۱۴۰۲ از اداره گمرک استان زنجان واردات موقت به استان زنجان 184 هزار تن است گفت: واردات موقت به ارزش حدود 51 میلیون دلار می‌باشد که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش 5 درصد و از نظر وزن 18درصد افزایش را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: از نظر واردات قطعی به استان باید لحاظ کرد که 347 میلیون دلار به وزن بیش از  132 هزار تن بوده که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش 29 درصد و از نظر وزن 9 درصد رشد داشته است.
مدیرکل گمرک استان زنجان عنوان کرد: واردات کل را می‌توان به بیش از 398 میلیون دلار به وزن بیش از  316 هزار تن در نظر گرفت که 25درصد از لحاظ ارزش و 14 درصد از لحاظ وزن روند افزایشی داشته است.
گنج خانلو افزود: صادرات ۶ ماه که طبق آمار به دست آمده شامل بیش از 150 هزار تن کالا به ارزش بیش از 237 میلیون دلار است که ارزش حدود 32 درصد و از نظر وزن 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل دروند کاهش داشته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر