logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۱۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

تجلیل از هنرمندان پیشکسوت ابهری عضو صندوق اعتباری هنر

تجلیل-از-هنرمندان-پیشکسوت-ابهری-عضو-صندوق-اعتباری-هنر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: از ۲ هنرمند پیشکسوت ابهری که عضو صندوق اعتباری هنر بودند تجلیل شد.

آیسان صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: اين برنامه با حضور امام جمعه زنجان، پوراحمدی مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و مديرعامل صندوق اعتباری هنر، حسنی مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و ساير مسئولين و هنرمندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یکی از این هنرمندان تجلیل شده محمد عظیمی ابهری است، ایشان در ساخت سازهای سنتور، تار، سه تار، عود، قانون، تنبور، چغور، شورانگیز، بربط، کمانچه مهارت دارد و هنرمند دیگر حجت‌اله یوسفی است که پیشکسوت در رشته موسیقی سنتی و آشیقی است و در اعتلای هنر موسیقی شهرستان ابهر تلاش بسیاری کرده است.

صادقی با اشاره به برگزاری این مراسم در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان گفت: تا به امروز استان زنجان سومین استان برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان هنر و فرهنگ در سراسر کشور بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های زیاد و ارزشمندی را هزینه اعتلای فرهنگ و هنر کردند و ظرفیت‌های مختلف فرهنگ و هنر در شهرستان ابهر وجود دارد.

وی با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی برای اصحاب فرهنگ و هنر در شهرستان، گفت: با فراهم کردن زیرساخت در این زمینه شاهد بروز استعدادهای بزرگ جهانی با تأثیر بالا خواهیم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر