logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
موج رسا گزارش می‌دهد

مدعیان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در یک نگاه/ میثم نصیری در اندیشه کسب نخستین مدال جهانی

مدعیان-وزن-65-کیلوگرم-کشتی-آزاد-قهرمانی-جهان-در-یک-نگاه-میثم-نصیری-در-اندیشه-کسب-نخستین-مدال-جهانی

مسابقات کشتی قهرمانی جهان در دو بخش فرنگی و آزاد طی روزهای آینده در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.

به گزارش موج رسا; مسابقات کشتی قهرمانی جهان امسال قرار است در شهر پاریس فرانسه برگزار شود و در هر و دو بخش آزاد و فرنگی کشتی‌گیرانی از زنجان به نامهای میثم نصیری و حسین نوری حضور دارند که در این میدان بزرگ جهانی روی تشک خواهند رفت.

تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز تهران را ترک و عازم شهر فرانسه شد و  فردا وزن کشی اوزان 71 ، 75 ، 85 ، 98 کشتی فرنگی انجام خواهد شد و دوشنبه نیز همزمان با مسابقات چهار وزن اول اوزان 59 ، 66 ، 80 ، 130 وزن کشی می‌کنند.

مهرداد مردانی، محمد الیاسی، محمدعلی گرایی، سعید عبدولی، یوسف قادریان، حسین نوری، سید مصطفی صالحی زاده و شهاب قوره جیلی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی و رضا اطری، بهنام احسان‌پور، میثم نصیری، مصطفی حسین‌خانی، پیمان یاراحمدی، حسن یزدانی، امیر محمدی و یداله محبی آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه هستند.

این بار ترکیب‌های تیم‌های ملی آزاد و فرنگی شاهد حضور دو کشتی‌گیر از استان زنجان است، حسین نوری که در کشتتی فرنگی و در وزن 85 کیلوگرم جایی برای خود در ترکیب تیم ملی باز کرده برای کسب نخستین مدال جهانی خود تلاش خواهد کرد که در این راستا حریفان مهمی از ترکیه، آذربایجان، روسیه و آمریکا را پیش رو خواهد داشت هرچند که نباید از دیگر حریفان نیز غافل شود.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای 2 و 3 شهریورماه برگزار می‌شود و در این رقابتها نیز میثم نصیری از استان زنجان در وزن 65 کیلوگرم به میدان خواهد رفت.

وزن ٦٥ كيلوگرم كشتي آزاد قهرمانی جهان ٢٠١٧ هشت مدعی کسب مدال را در خود می‌بیند و میثم نصیری برای کسب مدال هفت عنوان دار را پیش رو خواهد داشت.

نصیری که قهرمانی آسیا و مدال برنز آسیا را در کارنامه دارد، آلان گوگایف از روسیه دارنده مدال نقره جهان و قهرمان اروپا، فرانکلین گومز از پورتوریکو دارنده مدال نقره جهان، ماگومد مراد گادژیف از لهستان قهرمان و نایب قهرمان اروپا و دارنده مدال نقره بازیهای اروپایی و آدام باتیروف روسی الاصل از بحرین قهرمان آسیا ، دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی اروپا را در پیش رو خواهد داشت.

زورابی جاکوبیشویلی از گرجستان دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا و دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا، باجرانگ از هند دارنده مدال طلا ، نقره و برنز آسیا، دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی و مصطفی کایا  از ترکیه دارنده مدال برنز بازیهای اروپایی و دارنده مدال نقره قهرمانی اروپا از دیگر حریفان عنوان دار نصیری هستند که این کشتی گیر زنجانی برای مشخص شدن حریفان باید منتظر قرعه این رقابتها بماند.

به غیر از این 7 عنوان دار زاین رترفورد از آمریکا که دارنده مدال طلای نوجوانان جهان است نیز در صورت روبرو شدن با نصیری حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

با وجود اینکه برخی از کارشناسان نصیری را از شانسهای کسب مدال می‌دانند باید دید میثم نصیری که از آمادگی خوبی نیز برخوردار است چه مدالی را برای ایران به ارمغان خواهد آورد.

نصیری در گفت‌وگو با موج رسا عنوان کرد که برای کسب مدال به مسابقات جهانی پاریس می‌رود و امیدوار است که به این مهم دست یابد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر