logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۳۱۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

دیدار مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان زنجان با ناصر ابو شریف

دیدار-مسئول-هسته-بین‌الملل-بسیج-دانشجویی-استان-زنجان-با-ناصر-ابو-شریف
مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان زنجان با ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران به نمایندگی از جامعه بسیج دانشجویی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان زنجان با ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران به نمایندگی از جامعه بسیج دانشجویی استان زنجان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید

در این دیدار مسئول هسته بین‌الملل با ابراز همدری با مردم مظلوم فلسطین، یاد و خاطر شهدایی که از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تا به امروز شهادت رسیده‌اند را گرامی داشت و از خداوند منان برای آنان علو درجات را مسئلت کرد.

وی تاکید کرد: کشور‌هایی که با عادی‌سازی با رژیم منحوس صهیونسیتی به دنبال تامین امنیت خود هستند باید این موضوع را درک کرده باشند که هزینه سازش با این رژیم به مراتب بیشتر از هزینه چالش با آن است.

ناصر ابو شریف اذعان کرد: پیرو صحبت‌های مقام معظم رهبری این شکست به هیچ عنوان قابل ترمیم نخواهند بود، رژیمی که تا چندی پیش در منطقه سر وصدا می‌کرد امروز در برابر عظمت و مجاهدت‌های رزمندگان مقاومت به زانو درآمده است.

همچنین در این دیدار جامعه بسیج دانشجویی استان زنجان میثاق‌نامه‌ای ارائه داد که از منظر مخاطبان می‌گذرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

میثاق‌نامه جامعه بسیج دانشجویی استان زنجان

جناب آقا ناصر ابوشریف، نماینده محترم جنبش جهاد اسلامی؛

اینک که جنایت‌های ددمنشانه‌ی رژیم سفاک صهیونیستی جلوه‌های آشکارتری از گذشته گرفته و لزوم ایستادگی در برابر این جنایت و توحش بر هیچ قلب پاک و عقل سلیمی پوشیده نیست. امروز دیگر کسی نیست که تعاریف شبه روشنفکرانه از تاریخ این سرزمین موعود و یا خوش‌باوری‌های سازش‌طلبانه برایش رنگی داشته باشد. 

دانشجویان و جامعه دانشگاهی بسیجی استان زنجان با استعانت از درگاه احدیت و با الهام از معارف حقه‌ی دین مبین اسلام از عمق وجود با مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان مجاهد جهاد اسلامی عهد می‌بندیم که محبت مسلمین و مومنین به آیات کلام الله مجید و بغض و کینه اهل ستم و هر‌چه دشمن اسلام است را در دل بپرورانیم و از هیچ نفس و تلاشی برای اعتلای دین حق و زبونی دشمنان آن دریغ نکنیم، وظیفه‌ی دینی خود را در عرصه‌ی رسانه برای به‌تصویر کشیدن این جنایت‌ها و البته پیروزی‌های جبهه مقاومت انجام بدهیم، آرمان مقاومت و ایستادگی بر موضع حق را در برابر توطئه‌ی سازش تبلیغ کنیم و ذره‌ای از کلام و منش رهبر کبیر انقلاب اسلامی در موضوع فلسطین منحرف نشویم، با همه مسلمانان جهان و هوادارن جبهه حق از سایر ملل در نابودی این غده‌ی سرطانی مشارکت و هم‌فکری داشته باشیم و از تفرقه بپرهیزیم.

 خداوندا می‌دانی که ظلم به اوج خود رسیده و قلب‌های مومنان، بی‌قرار نبرد تاریخ‌ساز با این جرثومه‌ی فساد و این دشمن صهیونیستی هستند؛ خدایا یاریمان کن تا بر این عهد بمانیم و اهل تخلف نباشیم.

از خداوند منان نصرت و پیروزی را برای مجاهدان فلسطینی مسئلت می‌داریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر