logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۳۱۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بهانه‌ای برای تامین اعتبار کسب و کارهای خرد وجود ندارد

بهانه‌ای-برای-تامین-اعتبار-کسب-و-کارهای-خرد-وجود-ندارد
استاندار زنجان گفت: در تامین اعتبار و شکل‌دهی کسب و کارهای دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی امروز در کارگروه اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی استان زنجان که با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همراه بود، اظهار داشت: نرخ بالای مشارکت اقتصادی نشان از امیدوار شدن مردم نیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات کارافرینی امید به نحوی قرض‌الحسنه محسوب می‌شود، افزود: اگر بانک‌ها را نیز به این سمت ببریم برکت بالایی به همراه خواهد داشت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان از آمار برای جهت‌گیری خودمان استفاده می‌کنیم و برای پز دادن به کار نمی‌بریم؛ گفت: آمار و اعداد و ارقام را ما نمی‌سازیم بلکه توسط مراکز آمارگیری احصا می‌شود.

وی بیان کرد: مسئله کسب و کارهای کوچک مهم است و برای پر و بال گرفتن این کسب و کار‌ها از محل عدالت نیز نگاه و توجه ویژه داریم.

وی با اشاره به اینکه برای دریافت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خرد و کلان در استان، طرح آماده ارائه وجود دارد، گفت: با همین اشتغالزایی‌های خرد می‌توان در کاهش بیکاری در جامعه موثر بود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در تامین اعتبار و شکل‌دهی کسب و کارهای دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان هیچ بهانه‌ای نداریم.

وی اذعان کرد: نباید فکر کنیم که در حوزه اشتغال کار عجیب و غریب باید کرد بلکه باید با همین کسب و کارهای کوچک به مردم اعتماد کرد چراکه کاری که به مردم سپرده می‌شود راحت‌تر جواب می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر