logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۳۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان در گفتگو باموج‌رسا:

۸۳ نفر از جانبازان ۷۰درصد زنجان از طرح دارویار استفاده می‌کنند

۸۳-نفر-از-جانبازان-۷۰درصد-زنجان-از-طرح-دارویار-استفاده-می‌کنند
سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه به منظور سهولت در ارائه خدمات دارویی جانبازان ۷۰ درصد در سطح استان زنجان طرح دارویار شکل گرفته است گفت:۸۳ نفر از جانبازان ۷۰درصد زنجان از طرح دارویار استفاده کرده‌اند.

عباس برزگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه طرح دارویار در استان زنجان در حال اجرا است این طرح با هدف ارائه خدمات دارویی درب منزل ایثارگران انجام می‌شود گفت: در گام اول ۸۳ نفر از جانبازان ۷۰ درصد از خدمات این طرح استفاده کرده‌اند که اطلاعات در سیستم ثبت شده است و از طریق پیامک به جانبازان ۷۰درصد اطلاع رسانی می‌شود تا از این طرح استفاده کنند.

بیشتر بخوانید
وی افزود: زمانی که جانباران ۷۰درصد به پزشک مراجعه می‌کنند به منظور سهولت در انجام تهیه داروهای مورد نیاز از طریق ارسال کد دهگیری می‌توانند داروهای مورد نیاز را از طریق داروخانه‌های طرف قرار داد "بیمه دی" تهیه نموده و داروها درب منزل تحویل جانبازان ۷۰درصد می‌شود.
سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: 83 نفر از جانبازان ۷۰درصد از زمان شروع طرح تا به امروز از خدمات طرح دارویار استفاده کرده‌اند.
برزگر افزود: گام دوم طرح دارویار مشمول خانواده شهدا در سطح استان است و خانواده‌هایی که دارای محدودیت‌های حرکتی یا مشکلات خاص هستند در مرحله اول این طرح ارسال پیامک به جانبازان ۷۰درصد جهت اطلاع از روند طرح است که با  ارسال کد رهگیری را به سامانه "دیدار"  جانبازان ۷۰درصد در سطح استان مشمول خدمات طرح دارویار شوند.
وی تصریح کرد: زیر ساخت‌های طرح دارویار آماده است تا جانبازان ۷۰درصد و خانواده شهدا از این طرح استفاده لازم را داشته باشند و ایثارگران نیز باید کد رهگیری را به سامانه "دیدار" ارسال نموده تا داروها تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: داروهای خاص در قرارداد مذکور که با بیمه "دی" بسته شده است جزو طرح دارویار نبوده و بیمه "دی" داروهای خاص را  پوشش نمی‌دهد و جانبازان با نصب برنامه "دیدار" می‌توانند از طرح دارویار بهرمند شوند.
برزگر گفت: بیشترین جامعه ایثارگری برای شهر زنجان بوده که نزدیک به ۷۰درصد ایثارگران برای شهرستان زنجان می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر