logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۳۱۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوم نظری وزارت آموزش و پرورش:

کمبود معلم یک مشکل سراسری است

کمبود-معلم-یک-مشکل-سراسری-است
مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوم نظری وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ کمبود معلم در کل کشور وجود دارد و علت ناترازی نیز مشخص است و با تدابیری که اتخاذ می‌شود مشکل کمبود معلم به زودی حل خواهد شد.

عباس سلطانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: کمبود نیروی انسانی در کل کشور وجود دارد و علت ناترازی نیز مشخص است و انشاالله با تدابیری که اتخاذ خواهد شد مشکل نیروی انسانی به زودی حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بحث استخدام نیز از سازمان اداری استخدامی ردیف‌های استخدامی خوبی گرفته شده است و با ورود نیروهای ماده ۲۸ بخش قابل توجهی از نیازها مرتفع شده است.

سلطانیان تصریح کرد: باید از تمامی امکانات استفاده کنیم تا کیفیت خدمات آموزشی به دانش آموزان را ارتقا دهیم.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوم نظری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت آموزش‌های مکمل استفاده شود، گفت: در سال تحصیلی گذشته از پویش علمی جهادی دبیرستان ماندگار البرز که در مدارس شبانه‌روزی متوسطه دوم نظری که کمبود نیرو دارند استفاده شد.

وی افزود: با توجه اهتمامی که وزارت آموزش و پرورش به بسط عدالت آموزشی دارد، موفق شدیم در سال تحصیلی قبلی فضاهای آموزشی را به صورت آنلاین برای دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی فراهم کنیم.

این مسئول گفت: کار خوب دبیران پویش علمی باعث سهیم شدن همه دانش آموزان کشور در امر آموزش و دسترسی مناسب‌تر و تضمین با کیفیت آموزش می‌شود و در این طرح تلاش کردیم فرصت آموزشی برابر را برای همه دانش‌آموزان فراهم کنیم به‌ گونه‌ای که دانش‌آموزان در دورترین مناطق کشور بتوانند از مجرب‌ترین دبیران پایتخت و کشور بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر