logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۳۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان مطرح کرد:

بازار در انحصار کالاهای با کیفیت زنجان

بازار-در-انحصار-کالاهای-با-کیفیت-زنجان
سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: اغلب محصولات تولیدی استان زنجان که به عرصه تولید رسیده و وارد بازار می‌شود از سطح کیفی بالایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مهدی قهرمانی امروز در همایش مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی و خدماتی استان زنجان، اظهار داشت: اغلب محصولات تولیدی استان زنجان که به عرصه تولید رسیده و وارد بازار می‌شود از سطح کیفی بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برخی از کالاهای تولیدی در استان به دلیل کیفیت بالا دارای بازار انحصاری هستند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه هفته استاندارد امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، گفت: روز اول همایش بزرگی با همراهی خیریه مهرانه برگزار شد که با استقبال بالایی همراه شد.

وی ادامه داد: با حضور پر رنگ در مدارس زنگ استاندارد با هدف و تاکید استاندارد‌سازی در مدارس اجرا شد به طوری که مدیران مدارس درخواست این اقدام را هنوز هم دارند.

قهرمانی بیان کرد: از واحد‌های تولیدی استان نیز بازدید به عمل آمد و واحد‌های تولیدی علی‌رغم تحریم‌ها سرپا بوده و تولیدات را به بازار عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ گام اساسی در حوزه استاندارد در سطح کشور برداشته شده است، گفت: این گام‌ها در عرصه‌های مختلف از غذا تا خودرو را شامل می‌شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه بعد از گذشت سه سال خوشبختانه یک واحد نمونه ملی نیز از استان انتخاب شد، گفت: شرکت ترانسفورماتور سازی کوشکن به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر