logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۳۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بانک مهر اقتصاد استان زنجان:

تسهیلات بانک مهر اقتصاد با نگاه اقتصاد مقاومتی ارائه می شود/کاهش بوروکراسی در پرداخت تسهیلات

تسهیلات-بانک-مهر-اقتصاد-با-نگاه-اقتصاد-مقاومتی-ارائه-می-شود-کاهش-بوروکراسی-در-پرداخت-تسهیلات

معاون بانک مهر اقتصاد استان زنجان گفت: همه تسهیلات بانک مهر اقتصاد در کشور با نگاه اقتصاد درون زا و تقویت اقتصاد مردمی ارائه می شود.

محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد از بانک های مهم کشور است که توانسته است با جلب اعتماد مردم، فعالیت های خود را به صورت گسترده انجام دهد.

وی با بیان اینکه از نظر تعداد پرداخت تسهیلات این بانک از بانک های قوی کشور است، تصریح کرد: در طی 10 سال گذشته 140 هزار تسهیلات از سوی این بانک پرداخت شده است.

معاون بانک مهر اقتصاد استان زنجان ادامه داد:همه تسهیلات بانک مهر با نگاه اقتصاد درون زا و تقویت اقتصاد مردمی ارائه می شود.

محمدی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با ارائه تسهیلات به رفاه اقتصاد خانواده،حمایت از بنگاه های کوچک اقتصادی،واحدهای صنفی و کسب و کارهای بزرگ خدمات رسانی می کند،افزود:بانک مهر اقتصاد بانک عامل ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی است که سازمان بسیج سازندگی به این بانک معرفی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی تسهیلات این بانک آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

معاون بانک مهر اقتصاد استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر طرح تسهیلاتی ارمغان مهر و میثاق از سوی این بانک ارائه می شود که افراد می توانند تا پایان مرداد ماه نسبت به اخذ تسهیلات اقدام کنند.

محمدی ادامه داد: استقبال مردم از تسهیلات بانک مهر اقتصاد به دلیل کاهش بورکراسی در پرداخت،بیشتر است.

وی با بیان اینکه طرح تسهیلاتی کالای ایرانی نیز تا 20 میلیون تومان از سوی این بانک ارائه می شود،افزود: این طرح نیز با سود 18 درصد پرداخت می شود.

معاون بانک مهر اقتصاد استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات قرض الحسنه از سوی این بانک،گفت: تا سقف 60 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه بستگی به میزان سرمایه مشتری ارائه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر