logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۳۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در گفتگو با موج‌رسا:

عملیات روکش آسفالت محور آزادراه زنجان_تبریز به پایان رسید

عملیات-روکش-آسفالت-محور-آزادراه-زنجان-تبریز-به-پایان-رسید
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه آسفالت تراشی محدوده کیلومتر ۶۳ الی ۶۲ باند جنوبی محور آزادراه زنجان تبریز در دستور کار بود گفت: روکش آسفالتی آزاد راه زنجان به تبریز اجرا و به پایان رسید.

میثم زارع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پاکسازی، لاشه برداری و قنوزنی پارکینگ‌های محور آزادراه زنجان تبریز در حال انجام می‌باشد گفت: از مشخصات فنی این پروژه می‌توان به نوع آسفالتی بیندر  25-0 ، به ضخامت ۷ سانتی متر اشاره داشت که ادامه فاز اجرایی پروژه پس از انجام تمهیدات لازم و اقدامات در سطح کلان مدیریتی، از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پاکسازی، لاشه برداری، حضور در صحنه‌های تصادفات، علف زنی و بوته کنی در  آزاد راه زنجان به تبریز درحال انجام می‌باشد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود ابراز کرد: حریم زنی محورهای شریانی و اصلی نیز در دستور کار قرار دارد و چاله پرکنی اضطراری محور آزادراه زنجان تبریز نیز در حال اعمال است.

زارع گفت: به موجب خرابی‌های سطحی و چاله‌های ایجاد شده، عملیات چاله پرکنی اضطراری در این محور،به صورت مستمر در حال انجام  است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر