logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۳۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بیشترین معلمان بازنشسته زنجان از مقطع اول متوسطه هستند

بیشترین-معلمان-بازنشسته-زنجان-از-مقطع-اول-متوسطه-هستند
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه برای جبران کمبود معلم از بازنشستگان، شاغلین و نیروهای جدید دعوت به همکاری شده است گفت: بیشترین معلمان بازنشسته از مقطع اول متوسطه هستند.

ابوالفضل خوئینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از قبل و بررسی‌هایی که در زمینه کمبود معلم در مدارس ناحیه یک زنجان انجام شده است گفت: برای جبران این کمبود مکاتبات لازم در سطح استان و پیگیری‌های منظم برای تحقق این مهم به عمل آمد تا مشکل کمبود معلم در ناحیه یک زنجان حل شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بحث کمبود معلم سعی شد که از ظرفیت معلمان بازنشسته، شاغلین، نیروهای جدید در دانشگاه فرهنگیان و استخدام‌های جدید که از طریق وزارت آموزش و پرورش اعلام شده بود مورد استفاده قرار گیرد و مشکل مربوطه مخصوصا در مقطع ابتدایی حل شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان عنوان کرد: در مقطع متوسطه اول و دوم نیز پیش‌بینی‌های لازم لحاظ شده و از آنجا که در استان زنجان بیشترین بازنشسته در مقطع اول متوسطه بود و مقطع متوسطه دوم کمترین تعداد بازنشستگان را به خود اختصاص داده است به نوعی مدیریت لازم از قبل به عمل آمده و تدابیری در  نظر گرفته شده بود و از ظرفیت تمام همکاران شاغل و بازنشستگان استفاده شد.

خوئینی گفت: در بحث کمبود معلم مناطق روستایی کمتر درگیر بودند و بیشترین مشکل برای مناطق شهری بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر