logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۳۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نصب وسایل جدید بازی کودکان در پارک‌های شهر زنجان:

وسایل بازی پارک‌های زنجان نو نوار می‌شود

وسایل-بازی-پارک‌های-زنجان-نو-نوار-می‌شود-
نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان گفت: در پارک شهرک‌هایی که جمعیت بالایی از ساکنان آنان بیشتر خانواده‌های جوان و دارای فرزندان خردسال هستند، وسایل بازی جدید نصب می‌شود.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه سالانه در راستای نوسازی و نصب تجهیزات و وسایل بازی کودکان در پارک‌های سطح شهر اعتباری توسط شورا به تصویب می‌رسد، اظهار داشت: امسال در حدود ۲ میلیارد تومان در راستای خرید وسایل بازی در مناطق چهارگانه و ۲ میلیارد تومان برای نصب کف‌پوش و تعمیر وسیله‌های بازی قدیمی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نصب وسایل بازی کودکان در پارک‌ها و فضای سبز شهری باعث ایجاد محیطی نشاط‌آور و ایمن جهت بازی آنها می‌شود، افزود: طبق برنامه‌ای که وجود دارد مقرر شده تا در شهرک‌هایی که جمعیت بالایی از ساکنان آنان بیشتر خانواده‌های جوان و دارای فرزندان خردسال هستند، همانند شهرک گلشهر وسیله‌های بازی جدید نصب شود.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان با بیان اینکه در طول‌ ماه‌های اخیر نیز در چند نقطه از پارک‌های سطح شهر وسایل بازی جدید نصب شد، گفت: هدف از اینگونه اقدامات، خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و ایجاد فضاهای تفریحی و استاندارد و مفرح می‌باشد.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات مربوط به استانداردسازی تجهیزات تفریحی و زمین‌های بازی، باید با محوریت آئین‌نامه‌ها و ضوابط و مقررات سازمان ملی استاندارد انجام شود، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با همکاری اداره استاندارد تمام تجهیزات بازی در سطح شهر در سامانه نظارت بر استاندارد تجهیزات تفریحی ثبت و وسایلی که از استاندارد لازم بهره‌مند نباشند استانداردسازی می‌شوند.

مرادلو بیان کرد: متاسفانه سالانه تعدادی از وسایل بازی پارک‌ها به صورت عمدی توسط عده‌ای تخریب می‌شود و باید به نوسازی این وسیله‌ها نیز التباری در نظر گرفته شده و اقدام شود.

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر