logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۳۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

انتظار از رئیس جمهور و وزرا ایستادگی در مقابل دشمن است/ معیشت و اقتصاد باید به نقطه قابل قبولی برسد

انتظار-از-رئیس-جمهور-و-وزرا-ایستادگی-در-مقابل-دشمن-است-معیشت-و-اقتصاد-باید-به-نقطه-قابل-قبولی-برسد-

امام جمعه موقت زنجان خواستار توجه بیشتر رئیس جمهور و وزرا به معیشت مردم شد و گفت: انتظار از رئیس جمهور و وزرا ایستادگی در مقابل دشمن است.

به گزارش موج رسا; حجت‎الاسلام سید رضا موسوی امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی موجب سعادت در دنیا و آخرت می‌شود.

وی با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری به دولت، تصریح کرد: دولت دوازدهم سفارشات مقام معظم رهبری را اطاعت و آنها را مو به مو اجرا کند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری به مسائل اساسی از جمله اقتصاد و معیشت مردم توجه داشتند، تاکید کرد: معیشت و اقتصاد در طول این چهار سال باید به نقطه قابل قبولی برسد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سه جهت گیری مهم را به دولت سفارش کردند، افزود: در درجه اول پرداختن به مشکلات معیشتی مردم مهم است.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت دوازدهم با انتخاب وزرای شایسته و رای اعتماد از سوی نمایندگان در اهداف مورد تاکید مقام معظم رهبری قدم بردارد.

امام جمعه موقت زنجان افزود: دولت و وزاری دولت تا حد امکان با ملت خود مهربان بوده و برای ملت انقلابی، سرافراز و  فهمیده شب و روز تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی ترویج ازدواج آسان در جامعه را خواستار شده و تاکید کرد: این امر مهم با جهیزیه و مهریه‌های کمتر می تواند شکل بگیرد.

امام جمعه موقت زنجان گفت: انتظار ملت این است که رئیس جمهور و وزاری دولت در مقابل دشمن محکم و ثابت باشند.

وی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی، این شهید را نمونه ای از جوانانی دانست در راه حفظ دین و در راه حرم اهلبیت از جان خود گذشت.

//ا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر