logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

شهیدان رجایی و باهنر عمرشان کوتاه اما خدماتشان ارزنده بود

شهیدان-رجایی-و-باهنر-عمرشان-کوتاه-اما-خدماتشان-ارزنده-بود

امام جمعه شهرستان طارم گفت: هفته دولت نمایانگر مجاهدت انسانهایی است که عمرشان کوتاه ولی خدمتشان ارزنده بود.

به گزارش موج رسا; حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با اشاره به شهادت شهید محسن حججی اظهار داشت: شهادت ایشان هم جای تبریک و تسلیت دارد چون از رویش های بعد از دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: شهید حججی و امثال آن از کسانی هستند که جنگ را ندیده ولی راست قامت و مردان عزت و شجاعت هستند و شهادت این چنین افراد رسواگر چهره داعش در دنیاست چون هیچکس اسیر را نمی کشد چون آنها بویی از انسانیت و دیانت نبرده اند.

امام جمعه طارم با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: اسلام عزیز با فدایی دادن جوانان عزیز رشد نموده است بنابراین رشد دین با کتاب هدایت و خون شمشیر بوده است حضرت موسی با عصا، حضرت محمد با قرآن و شمشیر امیرمؤمنان علی(ع) از دین دفاع می کردند.

حجت الإسلام صادقی پور با اشاره به کمبود آب شرب در بیشتر روستاهای شهرستان طارم خواستار مدیریت بهینه در مصرف آب از طرف شهروندان شد و افزود: رعایت حال همسایه در اسلام سفارش شده است که رعایت مصرف آب یکی از این موارد است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز کودتای ۲۸ مرداد گفت: چنین روزی سالروز کودتای کثیف دولت انگلیس بر علیه مصدق و نمایانگر دخالت آشکار آمریکا در امورات انگلیس بود.

خطیب جمعه طارم با اشاره به سالروز ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد این روز بزرگ را گرامیداشت و افزود: بنا به فرموده امام راحل مساجد سنگر است باید سنگرها را حفظ نمود و به خاطر این مسأله است که دشمنان از مساجد وحشت دارند و آن را آتش می زنند.

صادقی پور با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: آغاز این هفته آغاز خدمت است و نمایانگر مجاهدت انسانهایی از جمله رجایی و باهنر است که عمر آنها کوتاه ولی خدمتشان ارزنده بود.

امام جمعه طارم افزود: چهارشنبه اول شهریور روز پزشک و سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا است که این روز بزرگ را خدمت تمامی پزشکان زحمتکش تبریک عرض می نمایم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) گفت: مؤمنان تلاش کنند عروسی ها و ازدواج ها از گناه پاک باشند.

حجت الإسلام صادقی پور ایام شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت و افزود: به همین مناسبت مراسمی در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر آببر با حضور عاشقان آن حضرت برگزار خواهد شد.

برگ زیتون

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر