logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۳۰۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

سازمان ملل در مقابل ظلم و جور ابرقدرت‌ها ساکت است

سازمان-ملل-در-مقابل-ظلم-و-جور-ابرقدرت‌ها-ساکت-است
امام جمعه ماهنشان گفت: سازمان ملل امروز مامور محکوم نمودن مستضعفان و مظلومان به نفع قدرت‌های بزرگ جهانخوار است اما متاسفانه در مقابل ظلم و جور ابرقدرت‌ها ساکت است و هیچ اقدامی نمی‌تواند انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان اظهار داشت: از جنایات و وحشیگری رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنها مخصوصاً آمریکا ابراز انزجار می‌نماییم. وی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی سیلی بزرگ بر صورت رژیم غاصب بود، افزود: رژیم سیلی خورده اسرائیل سیاست مظلوم نمایی را در پیش گرفت تا جنایات و قتل عام مردم فلسطین را توجیه کند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه دشمنان ۷۵ سال است که انسان می‌کشند، گفت: جنایت در بیمارستان المعمدانی در غزه که تبدیل به حوض خون شد قربانیان اکثریت خانواده‌هایی بودند که از نقاط مختلف غزه به اینجا پناه آورده بودند.

وی افزود: کشتار بیمارستان وحشیگری دشمن را نشان داد و شکست مفتضحانه کشتار کودکان مردم بی‌پناه غیرنظامی اسرائیل و حمایت حامیان آنها نقاب از صورت دیو صفت آنها برداشت.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به اینکه ما سکوت مرگبار بین‌المللی را شدیداً محکوم می‌کنیم، اذعان کرد: از کشورهای اسلامی می‌خواهیم تا اقدام عملی نمایند و با محکوم کردن و تاسف خوردن نتیجه حاصل نمی‌شود فقط با اتحاد و عمل کشورهای مسلمان ریشه پوسیده رژیم منحوس اسرائیل قطع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی مطالب راهگشا ارائه نمودند، گفت: از جمله عصبانیت ملت‌ها از جنایات صهیونیست‌ها ملت‌های مسلمان حتی غیر مسلمان جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جدا عصبانی هستند. دولت آمریکا مسئول اصلی حوادث تلخ غزه بوده و باید جوابگوی افکار عمومی باشد. طبق دستور رهبر انقلاب بمباران‌ها باید فورا قطع شود وگرنه اگر جنایت‌ها ادامه یابد مسلمانان وگروه‌های مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری اذعان کرد: امروز جمعه ۲۸ مهر روز ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی است، حضرت عبدالعظیم حسنی ویژگی‌های برجسته‌ای داشته از جمله جایگاه علمی آن بزرگوار و ارتباط با امام زمان خود و عرضه داشتن اعتقادات به امام هادی جهاد با طاغوت تا شهادت از ویژگی‌های آن بزرگوار بوده است.

وی با گرامیداشت، اول آبان روز آمار و برنامه‌ریزی گفت: آمار و برنامه‌ریزی طبق فرمایش رهبر انقلاب ستون فقرات پیشرفت می‌باشد. متاسفانه نگاه به آمار و اطلاعات نزد بسیاری از مدیران و صاحب نظران ما مشتی عدد رقم‌های کم فایده است اگر آمار نباشد برنامه‌ریزی ممکن نیست و لذا از همه مسئولین مخصوصاً مسئولین شهرستانی میخواهم تا در آمار و اطلاعات دقیق باشند و دقیق انعکاس دهند تا برنامه‌ریزی صحیحی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری همچنین با بیان اینکه دوم آبان سالروز تاسیس سازمان ملل است، گفت: سازمان ملل امروز طبق فرمایش امام راحل دست نشانده قدرت‌های بزرگ به ویژه آمریکا می‌باشد و مجری احکام و مقاصد آنان است، سازمان ملل امروز مامور محکوم نمودن مستضعفان و مظلومان به نفع قدرت‌های بزرگ جهانخوار است اما متاسفانه امروز در مقابل ظلم و جور ابرقدرت‌ها ساکت است و هیچ اقدامی نمی‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمدرضا کیانفر ] [ ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ]
. مسیح مهاجری اصلاح‌طلب نوشت: تنها راه پایان دادن به عمر ننگین رژیم غاصب اشغالگر نامشروع جنایتکار صهیونیستی اتحاد مسلمانان است زیرا اروپائیان نتوانستند این قوم خودبرتربین متوهم شرور را تحمل کنند آنها را به جان مسلمانان انداختند. آقای مهاجری، لطفاً نسل کشی غزه را به حاشیه نبرید تنها راه نجات مردم بیگناه غزه محکوم نمودن هرگونه عملیات نظامی می‌باشد طرح شما را عبدالناصر اجرا کرد حاصلش آن بود که مصر نخستین کشور مسلمان شد که اسرائیل را به رسمیت شناخت زیرا دریافت مشکل فلسطین راه حل نظامی ندارد. تاکنون دیدست بس فاتح به خود میدان جنگ، پهلوانی کو که گردد فاتح میدان صلح. لاف انسانیت و آنگاه پشتیبان جنگ، جان من انسان کامل هست پشتیبان صلح. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.
فرم ارسال نظر