logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۳۰۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۲۱۶ ارتش زنجان:

قلب ارتش برای پاسخگویی مقتدارانه به جنایت اسرائیل می‌تپد

قلب-ارتش-برای-پاسخگویی-مقتدارانه-به-جنایت-اسرائیل-می‌تپد
معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۲۱۶ ارتش زنجان گفت: قلب ارتش نیز همانند میلیون‌ها مسلمان حق‌طلب جهان، برای پاسخگویی مقتدارانه به جنایت اسرائیل می‌تپد و برای محاکمه این جنایتکاران و مصیبت ایجاد شده لحظه شماری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی زنگنه امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از ابتدای اسلام تاکنون و شهادت هزاران نفر مردم بیگناه از زن، کودک، نوجوان و سلحشوران محور مقاومت در نوار غزه،  اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با تمام آزادگان جهان و همصدا با مردم مظلوم و داغ‌دیده فلسطین این نسل‌کشی و جنایت غیر انسانی و ددمنشانه را محکوم می‌کند. 

بیشتر بخوانید
وی افزود: قلب ارتش نیز همانند میلیون‌ها مسلمان حق‌طلب جهان، برای پاسخگویی مقتدارانه به این جنایت می‌تپد و برای محاکمه این جنایتکاران و مصیبت ایجاد شده لحظه شماری می‌کند.  
معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۲۱۶ ارتش زنجان در ادامه با اشاره به ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری ایران که به حق یکی از برکات ارزشمند و دوراندیشی‌های حضرت امام راحل است گفت: یکی از برگ‌های زرین کتاب ارزشمند انقلاب اسلامی در خصوص ارتش است. 
وی ادامه داد: این ارتش به عنوان ارتش مکتبی محافظ نظام مقدس است.
زنگنه بیان کرد: وجود زمینه‌های مذهبی در پیکره ارتش باعث شد تا در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش بسیار زود به انقلاب بپیوند و به عاملی مهم در تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل شود. 
وی اذعان کرد: با شروع جنگ تحمیلی وجود زمینه‌های مذهبی و اخلاقی کارکنان ارتش، معنویت محوری را به اصل اساسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد که برخی از آن دفاع ۳۴ روزه از خرمشهر، انهدام اهداف راهبردی در دل خاک دشمن، جنگ نابرابر در دریا و نابودی تمام توان دشمن در مدت ۶۰ روز، انهدام ۱۰۰ ها فروند هواپیمای دشمن در طول جنگ تحمیلی، دفاع از حریم در کشورهای سوریه و عراق و تقدیم شهدای مدافع حرم در کنار برادران خود در سپاه پاسداران، عزت‌‌آفرینی ناوگان ۷۵، پایگاه ۴۴، پایگاه پهبادی ۳۱۳، انجام رزمایشات گوناگون از دیگر افتخارات ارتش است که محصول فرزندان غیور و ولایی است.
معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۲۱۶ ارتش زنجان گفت: امروز ارتش انقلابی و معنویت محور گوش به فرمان ولایت و پشتیبان مردم عزیز ایران اسلامی بوده و با برخورداری از روحیه معنوی توانسته نظر مقام معظم رهبری را به گونه‌ای به خود جلب نماید که ایشان می‌فرمایند ارتش انقلابی به برکت جمهوری اسلامی ایران صرفا ابزارآلات، تجربه و دانش و فنی نیست بلکه نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌شود آن را به دقت به جهان نشان داد.  
وی ادامه داد: حضرت آقا همچنین مدال‌های شجره طیبه، و ارتش حزب‌الله را بر سینه ستبر فرزندان خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران نسب کردند که افتخاری ابدی برای ارتشیان جان بر کف است.
معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۲۱۶ ارتش زنجان با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، گرایش جوانان ایران اسلامی برای خدمت در ارتش بستر مناسبی را برای تربیت چهره‌های جوان و استفاده از این ظرفیت‌ها در ارتش فراهم آورده است، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نهاد‌های برتر قرآنی کشور شناخته می‌شود و در ۴۵ سالگی عمر انقلاب اسلامی مسابقات بزرگی در سطح ارتش برگزار می‌شود و حافظان برتر از خانواده ارتش هستند.
وی بیان کرد: برپایی ۸۷ دوره مسابقات قرآنی، ابتکار برگزاری جشنواره حدیث در سطح ارتش، جشنواره گوهرهای فاطمی از جمله برنامه‌هایی است که توسط ارتش جمهوری اسلامی انجام شده است.
زنگنه با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با نسب‌العین قراردادن فرامین مقام معظم رهبری، اقدام به پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور کرده است، گفت: بیش از ۳۷ هزار حافظ کل قرآن کریم در کشور تربیت نموده که ۲۹۴ نفر حافظ کل قران کریم هستند.
وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز ارتشی مومن، مخلص، متخصص، مطیع امر رهبر است، گفت: ارتش این افتخار را دارد که علاوه بر دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی معلم و مروج فرهنگ استکبار ستیزی و پشتوانه ملت انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر