logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۳۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام‌جمعه ابهر:

حمله به بیمارستان غزه اوج وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است

حمله-به-بیمارستان-غزه-اوج-وحشی‌گری-رژیم-صهیونیستی-است
امام‌جمعه ابهر با بیان اینکه بمباران بیمارستان و کشته شدن کودکان و بیماران تنها گوشه‌ای از جنایات همیشگی اسرائیل است، گفت: به برکت خون این شهدا و مظلومان، اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در مراسم تجمع خودجوش دانش‌آموزان ابهری در حمایت از مردم فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات وحشتناک صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع غزه، اظهار داشت: این جنایات به حدی است که تنها طی سه هفته آب و برق و تمام نیازهای حیاتی را به روی مردم غزه بسته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بمباران بیمارستان و کشته شدن کودکان و بیماران تنها گوشه‌ای از جنایات همیشگی اسرائیل است، افزود: به برکت خون این شهدا و مظلومان، اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها بر علیه انسانیت هستند و گفتار و کردار آنها طی روزهای اخیر این ادعا را ثابت کرده است، گفت: برخی در حال توجیه حمله اسرائیل به مردم غزه هستند و این در حالی است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که در شهرک‌های صهیونیستی حضور دارند غیرنظامی نیستند، بلکه نیروهای مسلح هستند.

امام‌جمعه ابهر با تاکید بر اینکه به زودی جوانان محور مقاومت کار اسرائیل را یک سره خواهند کرد، ادامه داد: این روزها جهان، شاهد یک نسل‌کشی آشکار است که اوج این قساوت و شقاوت و رذالت، در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه نمایان شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر