logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۳۰۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر:

لایحه اطلس سرمایه‌گذاری ابهر تدوین شد

لایحه-اطلس-سرمایه‌گذاری-ابهر-تدوین-شد
شهردار ابهر گفت: اطلس جامع سرمایه‌گذاری که در واقع نقشه راه شهرداری در باب سرمایه‌گذاری را تعریف می‌کند، تدوین و تقدیم شورا شد.

علیرضا عباس‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای ابهر در حوزه سرمایه‌گذاری، فرصت‌ها و استعدادهایی که در شهر وجود دارد اطلس سرمایه‌گذاری ابهر تدوین خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پتانسیل‌های شهر، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و جزئیات آن در این اطلس جانمایی، تعریف و برای سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود، گفت: امیدواریم این اقدام گامی رو به جلو در توسعه، عمران و آبادانی بیش از بیش شهر ابهر باشد‌.

عباس‌نیا افزود: اطلس جامع سرمایه‌گذاری شامل چندین طرح توجیهی است که هر کدام شامل طراحی، برآورد و هزینه‌کرد، توجیه اقتصادی و مزایای طرح است و برای شهری مثل ابهر که به عنوان دومین شهر بزرگ استان و دروازه فرهنگ و تمدن شمال‌غرب کشور، دارای چندین فرصت سیاحتی، گردشگری، تفریحی، اقتصادی و زیرساختی است پیش‌بینی می‌شود دست کم حدود ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری حداقل برای پنج سال آینده و بیشتر از دل این بسته بیرون خواهد آمد که سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در حوزه شهری می توانند مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: برابر بند(د) از ماده ۸ شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری بر تهیه اطلس موجود تاکید شده که ما درصدد تهیه آن هستیم و این اطلس مسیر حرکت شهرداری برای جذب سرمایه گذار را فراهم می‌کند.

شهردار ابهر گفت: سرمایه‌گذاران نباید در کاغذ بازی اداری گرفتار شوند و تکریم فعالان اقتصادی برای ترغیب آنها به سرمایه‌گذاری در شهر مؤثر است که در این زمینه نیز اهتمام جدی در شهرداری وجود خواهد داشت.

این مسئول افزود: لزوم سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و... در شهر مستلزم همفکری، همکاری و همراهی مجموعه مدیریت شهری، شهروندان و مدیران شهری است که امید است با این همراهی و همفکری در راستای آبادانی شهر و در مسیر جریان خدمت به شهروندان گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر