logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات فوتبال استان زنجان:

ورود تیم پیکان به زنجان منتفی شد

ورود-تیم-پیکان-به-زنجان-منتفی-شد
رئیس هیات فوتبال استان زنجان گفت: با اینکه رایزنی‌های فراوانی برای آوردن تیم پیکان به زنجان شد اما به دلیل نداشتن یک استادیوم خوب در استان، این موضوع منتفی شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» نادر بلباسی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه مشکل اساسی فوتبال استان زنجان ساختار است اظهار داشت: سال‌هاست یک زمین مناسب یا یک ورزشگاه مناسب در استان نداریم. وقتی در استان مسابقاتی برگزار می‌شود بنده به عنوان یک شهروند خجالت می‌کشم که بگویم ورزشگاه امجدیه بهترین استادیوم ما است.

بیشتر بخوانید
وی گفت: ما می‌خواستیم تیم پیکان را به زنجان بیاوریم و چندین بار در تهران و کیش با مسئولین این تیم جلسه برگزار کردیم، تا بتوانیم این تیم را به زنجان بیاوریم. بابت این قضیه استاندار هم اعلام آمادگی کرده بود. اما متاسفانه به دلیل نداشتن استادیوم خوب این قضیه منتفی شد.
رئیس هیئات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه یکی از هدف‌های مهم ما تکمیل کردن استادیوم‌های استان زنجان است گفت: ورزشگاه احداث شده در گاوازنگ اعتبار استان زنجان است اما متأسفانه چند سال است بلاتکلیف مانده و استادیومی است که ۲ بار توپ داخلش زده نشده است اما صندلی‌هایش ۲ بار عوض شده است. ورزشگاه امجدیه هم به گفته پیشکسوتان استان شناسنامه زنجان به حساب می‌رود و ما بیشتر دوست داریم این ورزشگاه را بازسازی کنیم.
وی افزود: اگر خدا بخواهد نقشه این پروژه آماده است و آماده‌ایم یک ورزشگاه ۵ هزار نفری در امجدیه بسازیم و این عمل برای رشد زنجان بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود.
بلباسی افزود: در استان زنجان ۲۶ مدرسه فوتبال در حال فعالیت است که ۲۴ مدرسه مختص آقایان و ۲ مدرسه نیز برای خانم‌ها است، که خوشبختانه از این مدارس در بحث رفتاری و اخلاقی راضی هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر