logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۲۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مجمع بسیج شهرستان خدابنده:

مطالبه گری از اهداف مهم مجمع بسیج است

مطالبه-گری-از-اهداف-مهم-مجمع-بسیج-است
رئیس مجمع بسیج شهرستان خدابنده گفت: مطالبه گری از اهداف مهم مجمع بسیج است که با دلیل و منطق و رعایت شرایط و ضوابط محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،دومین اجلاس سالانه مجمع بسیج شهرستان خدابنده با حضور مسئول بسیج اقشار سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان،مسئولان و بسیجیان شهرستانی در حسینیه سپاه خدابنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید

علی عسکری رئیس مجمع بسیج شهرستان خدابنده در این مراسم اظهار کرد: هدف کلی مجمع بسیج، تحقق دولت و جامعه اسلامی است.

وی افزود: احصاء نظام مسائل شهرستان و امید بخشی به مردم بویژه در عصر حاضر از دیگر اهداف مجمع بسیج است که با تحلیل و بررسی و اقناع سازی علی الخصوص نسل جوان محقق می‌شود.

رئیس مجمع بسیج شهرستان خدابنده ادامه داد: مطالبه گری از اهداف مهم مجمع بسیج است که با دلیل و منطق و رعایت شرایط و ضوابط محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: مجمع بسیج با نگاه بومی و محلی،مسائل فوری و قابل پیگیری را بررسی می‌کند و سعی در حل این مشکلات دارد.

سپس حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار به ایراد سخن پرداخت و گفت: مجمع بسیج امر مبارکی است که با5 کارگروه در سطح شهرستان مشغول به فعالیت است.

وی افزود: اگر مسئله یابی‌ها و اولویت‌بندی‌ها در مجمع بسیج به درستی صورت گیرد، کارها به خوبی پیش می‌رود و مشکلات مرتفع می‌شود.

امام جمعه قیدار در ادامه سخنان خود با اشاره به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به بیمارستان غزه و تسلیت بابت شهادت مردم مظلوم و بی پناه فلسطین بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی عملات بی‌نظیری بود.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی سازه های قدرت صهیونیسم را در هم ریخت و باعث عابروریزی این رژیم غاصب و کودک کش شد.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در این عملیات شکستی غیر قابل ترمیم و غیر قابل بازگشت داشت و فلسفه این شکست این است که بر اساس چهاراصل دکترین که شامل بازدارندگی مبتنی بر قدرت نظامی، هشدار مبتنی بر نظام اطلاعاتی پیچیده، انتقال نبرد به قلمرو دشمن و دفاع از شهروندان اسرائیلی است ،عملیات طوفان الاقصی هر چهار اصل این دکترین را فروریخت.

وی افزود: حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه نشانه شکست و نابودی اسرائیل است و نشان دهنده این امر است که اسرائیل آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

در پایان این مراسم از فعالان کارگروه های مجمع بسیج شهرستان با اهدا لوح و جایزه تقدیر شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر