logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۲۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تا لحظاتی دیگر رقم می‌خورد؛

تجمع مردم زنجان در محکومیت جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل

تجمع-مردم-زنجان-در-محکومیت-جنایات-رژیم-جعلی-و-کودک‌کش-اسرائیل
مردم استان زنجان در محکومیت رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی تا لحظاتی دیگر چهارراه انقلاب تجمع، نفرت و انزجار خود را از اعمال ددمنشانه این رژیم اعلام خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مردم استان زنجان در محکومیت رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی تا لحظاتی دیگر در مرکز این شهر تجمع و انزجار خود را از اعمال ددمنشانه این رژیم اعلام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

رژیم صهیونیستی شامگاه روز گذشته بیمارستان معمدانی که تعداد بالایی از مصدومان و مجروحان و همچنین زنان و کودکان فلسطینی بود حمله و بیش از یک هزار نفر که اکثر آنها زنان و کودکان بودند، به شهادت رساند. این در حالی بود که خود این رژیم جعلی دستور داده بود مردم بی‌دفاع در بیمارستان جمع شود اما با یک حرکتی غیر انسان دوستانه اقدام به بمب‌افکنی به بیمارستان کرد و صحنه‌های فجیعی را رقم زد.

از همان دقایق اول که این خبر به گوش مردم رسید، ملت خودجوش در کشورهای مختلف و در سراسر ایران به خیابان‌ها آمدند و این اقدام را محکوم کردند.

در استان زنجان نیز شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی اعلام کرد، راهپیمایی و تجمع زنجانی امروز از ساعت 10 صبح قرار است در میدان انقلاب این شهر و با حضور مردم غواصان دریادل برگزار شود و در این راستا شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از همه مردم خواسته در این تجمع ضد صهیونیستی در چهارراه انقلاب شرکت کنند.

با این وجود دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با تصریح به حق مشروع و قانونی مردم زجرکشیده و مظلوم فلسطین برای احقاق حق تعیین سرنوشت و رهایی از جور و ستم اشغالگران، بر حمایت قاطع خود از مقاومت با توسل به همه ابزارهای موجود تاکید نموده و اعلام داشت: لازم است تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در مقابل این رژیم جعلی به پا خیزند و با به‌کارگیری همه ابزارهای لازم به این ظلم بی‌انتها و کشتار مسلمانان بی‌گناه پایان دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر