logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۲۹۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ترویج ازدواج آسان کمر طلاق را می‌شکند

ترویج-ازدواج-آسان-کمر-طلاق-را-می‌شکند
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین عامل ازدواج آسان این است که کمر طلاق شکسته می‌شود و ما باید آنقدر این رسم را ترویج کنیم تا اسمی از طلاق در کشور وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار سید ضیاءالدین حزنی ظهر امروز در رزمایش اهدای جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار اظهار کرد: الحمدالله سپاه و کمیته امداد امام(ره) در کنار هم توانسته‌اند در سطح کشور در بحث ازدواج آسان کارهای خیلی خوبی را انجام داده و اولویت ماهم این است که ازدواج آسان را در سطح کشور ترویج کنیم.

بیشتر بخوانید
وی ادامه داد: مهمترین عامل ازدواج آسان این است که کمر طلاق شکسته می‌شود و ما باید آنقدر این رسم را ترویج کنیم تا اسمی از طلاق در کشور وجود نداشته باشد.
 
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه جهیزیه‌هایی که در سطح کشور بین زوج‌های کم برخوردار توزیع می‌شود همه‌ این محصولات ایرانی هستند.
 
وی گفت: سپاه مسئول امنیت کشور را بر عهده دارد ولی اینکه در کنار مردم هستیم و می‌توانیم به آنها کمکی کنیم مایه افتخار ما است.
 
وی تاکید کرد: ما وقتی باهم هستیم می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم و با انسان‌های کوچک نمی‌شود کارهای بزرگ انجام داد وقتی کار مشترک بین نهادهای مختلف انجام می‌شود ارزش آن کار چندین برابر می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر