logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۲۹۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ستاد آبفای زنجان با صرف ۱۲ میلیار ریال به شبکه فیبر نوری وزارت نیرو متصل شد

ستاد-آبفای-زنجان-با-صرف-۱۲-میلیار-ریال-به-شبکه-فیبر-نوری-وزارت-نیرو-متصل-شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در راستای توسعه شبکه و ارتقاء زیرساخت های ارتباطی، ستاد آبفای استان زنجان نیز به شبکه فیبر نوری وزارت نیرو متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: با اجرای این طرح، ارتباط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مهیّا شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در فاز نخست اجرای این طرح امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان به این شبکه متصل شده بود و اکنون با اتصال موفقیت‌آمیز ستاد آبفای استان، امکان اتصال سایر امور آب و فاضلاب شهرستان‌های استان نیز به به شبکه فیبر نوری وزارت نیرو مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: با اتصال به شبکه مزبور، شرکت آبفا استان زنجان از فضای اختصاصی با امنیت بسیار بالا و همچنین سرعت بسیار بالای انتقال اطلاعات در شبکه فیبر نوری اختصاصی برخوردار می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان انجام شد که طی آن ارتباط فیبر نوری برای ساختمان ستاد مرکزی آبفا استان زنجان با استفاده از تیرهای شبکه 20 کیلوولت و تعدادی تیر اختصاصی ایجاد شد.

گفتنی است: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، نخستین شرکت آبفای کشور در اتصال به شبکه سراسری فیبر نوری وزارت نیرو است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ]
ممنون از تیتر خوبتون میشه بگید این تیتر به چه درد مردم میخوره؟
فرم ارسال نظر