logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۲۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی ورزش و جوانان استان زنجان:

7 نفر از ورزشکاران زنجانی به مسابقات پاراآسیایی اعزام می‌شوند

7-نفر-از-ورزشکاران-زنجانی-به-مسابقات-پاراآسیایی-اعزام-می‌شوند
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تیم 9 نفره از ورزشکاران استان زنجان امروز به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می‌شوند و از بین این 9نفر 7 نفر ورزشکار یک نفر مربی و یک نفر داور هستند.

غفار امانی در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» از اعزام ورزشکاران زنجانی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو خبر داد و اظهار کرد: تیم 9 نفر از ورزشکاران استان زنجان امروز به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می شوند و از بین این 9 نفر 7 نفر ورزشکار یک نفر مربی و یک نفر داور هستند.

بیشتر بخوانید

وی در خصوص نفرات اعزام شده به این مسابقات یاد آور شد: سمیرا خالقی به همراه رقیه امیری و محسن بیگدلی در رشته بسکتبال با ویلچر؛ فرشید استجلو در رشته بوچیا؛ رقیه شجاعی در تیراندازی؛ رویا سلطانی در رشته قایقرانی؛ مهدی محمدی در رشته دوچرخه سواری به عنوان ورزشکار در مسابقات پاراآسیایی حاضر خواهند شد.

معاون ورزشی ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه فرهاد عصفوری سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری و رقیه مصطفوی داور والیبال نشسته در بازی‌های پاراآسیایی حضور خواهند داشت گفت: این مسابقات از 30 مهرماه تا 6 آبان ماه در هانگژو چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر