logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۲۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
گزارش مردمی؛

طوفان‌الاقصی شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی را رقم زد

طوفان‌الاقصی-شکست-غیرقابل-ترمیم-رژیم-صهیونیستی-را-رقم-زد
عملیات موفقیت‌آمیز طوفان‌الاقصی، ضربات سنگین و غیر قابل جبران به رژیم غاصب اشغالگر قدس، وارد کرد و ملت مظلوم فلسطین با ایمان به وعده‌های خداوند امروز به قدرتی رسیده است که می‌تواند در مقابل این رژیم غاصب بایستد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عملیات موفقیت‌آمیز طوفان‌الاقصی و ضربات سنگین به رژیم غاصب اشغالگر قدس، وارد کرد و ملت مظلوم فلسطین با ایمان به وعده‌های خداوند متعال امروز به قدرتی رسیده است که می‌تواند در مقابل این رژیم غاصب بایستد.

بیشتر بخوانید

 جبهه‌ مقاومت در این عملیات با یاری خداوند و تکیه بر توانمندی و هوشمندی جوانان فلسطینی وارد سرزمین‌های اشغالی شد و چندین شهرک را به تصرف کامل خود در اورد که باعث شد هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس در جهان فرو بریزد و این پیام به جهانیان برسد که خانه این رژیم به مانند خانه عنکبوت سست است.

مقاومت پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی داد

در این باره با مردم به گفتگو پرداختیم و نظرات آنان را در مورد این عملیات و اینکه آیا به پیروزی نهایی فلسطین می‌توان امیدوار بود پرداختیم، در این راستا محمدی یک شهروند زنجانی در گفتگو با موج‌رسا با بیان اینکه از زمانی که به خاطر دارم اسرائیل ظلم و ستم است که به مردم مظلوم فلسطین روا می‌دارد، گفت: اما آنچه که این روزها شاهد آن هستیم این است که فلسطیان و مقاومت با عملیات طوفان الاقصی پاسخ کوبنده‌ای به رژیم منحوس صهیونیستی داده‌اند.

وی با بیان اینکه لازم است تا تمام کشور‌ها چه اسلامی و چه غیر از آن، به حمایت از مردم فلسطین به پا خیزند، گفت: تمام کسانی که دائما از حقوق بشر صحبت می‌کردند، الان سکوت اختیار کرده‌اند و یا از رژیم کودک کش حمایت می‌کنند، اما واقعیت این است که چهره‌ی این ظالم خونخوار پوشیده نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان حقوق بشر باید به این موضوع ورود کند و اجازه ندهد که بیش از این جان مردم فلسطین به خطر بیفتد گفت: ما مردم ایران نیز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم.

لزوم حمایت جهانیان از مظلومیت مردم فلسطین

خانمحمدی دیگر شهروند زنجانی در این باره به خبرنگار موج‌رسا گفت: چندین روز است که رژیم غاصب صهیونیستی به بمباران مردم بی‌دفاع غزه پرداخته و هزاران کودک و زن را قتل عام و شهید کرده است که باید پاسخگوی این جنایت ضد بشری باشد.

وی با بیان اینکه آنچه که اخبار مخابره می‌کند، رژیم جعلی حتی مانع از رساندن آب، برق، دارو و غذا به مردم فلسطین شده و آنان را در بدترین شرایط قرار داده است، گفت: لازم است تا کشورهای مسلمان به پا خیزند و سیلی محکم‌تری بر اسرائیل بزنند.

شکست مفتصحانه اسرائیل جبران شدنی نیست

مولایی یکی دیگر از شهروندان زنجانی است که می‌گوید: عملیات طوفان الاقصی به حدی پیچیده است که شاید رژیم جعلی صهیونیست درمانده و ناتوان از تجزیه و تحلیل آن باشد.

وی بیان کرد: آنچه که گفته می‌شود رژیم صهیونیستی چنان دیوار‌های حفاظتی و محکمی دارند که نفوذ از آن ناممکن است اما سربازان مقاومت توانستند به اطلاعات دست یابند و قلب دشمن را نشانه بگیرند.

وی با اذعان به اینکه این شکست اسرائیل بعد از ۸ دهه نفوذ به فلسطین و روا داشتن ظلم‌های بی‌شمار غیر قابل ترمیم است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند عمر رژیم کودک‌کش فلسطین رو به اتمام است.

رژیم کودک کش اسرائیل در حال نسل کشی است

اما خانمی که کودکی به همراه دارد، به خبرنگار موج‌رسا می‌گوید: ظلمی که رژیم صهیونیستی به کودکان و زنان روا می‌دارد قابل تصور نیست. 

وی گفت: اسرائیل کودک ‌کش در حال نسل کشی است و آن‌طور که شنیده‌ام قریب به ۷۰۰ کودک در حملات چند روزه رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند اما فتح نزدیک است و این رژیم رو به نابودی است.

وی بیان کرد: اما طوفان‌الاقصی و سربازان مقاومت؛ طوفانی در رژیم صهیونیستی به پا کرده‌اند که نتیجه آن شکست هیمنه پوشالی این رژیم جعلی و غاصب است و وعده خداوند نیز نزدیک است و حق ماندنی و باطل یقینا از بین رفتنی است.

مردم جهان صدای مظلومیت ۸ دهه‌ای مردم فلسطین را خواهند شنید

و اما شاید به صحبت با تک تک مردم استان و حتی ملت ایران بنشینی همه یک صدا خواهند گفت که طوفان‌الاقصی که به پا شده تا نابودی اسرائیل به پیش خواهد رفت و مردم جهان مظلومیت ۸ دهه‌ای فلسطین را خواهند شنید و بالاخره از حق دفاع خواهند کرد و آنچه که اسرائیلیان باید بدانند این است که پاسخ ۸ دهه ظلمی که به مردم بی‌دفاع فلسطین روا داشته‌اید را خواهد چشید.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر