logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۲۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

کاهش ۴درصد تصادفات فوتی در جاده‌های استان زنجان

کاهش-۴درصد-تصادفات-فوتی-در-جاده‌های-استان-زنجان
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان گفت: تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان زنجان ۴درصد کاهش یافته است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ در ۶ ماهه اول ۴درصد کاهش تصادفات منجر به فوتی در جاده‌ها ثبت شده است گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خصوصا پرهیز از ارتکاب حرکات حادثه ساز و سبقت و سرعت غیر مجاز، عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی از عوامل مهم در کاهش تصادفات در جاده‌ها است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: عدم استفاده از کمربند ایمنی که بیشترین آمار تصادفات در رانندگی را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده از دیگر عوامل ناشی از تصادفات در جاده‌ها است چرا که خواب آلودگی در حین رانندگی باعث بروز مشکلات عدید برای راننده و سرنشینان خودرو می‌شود.

میناخانی ابراز کرد: بیشترین آمار تصادفات خستگی و خواب آلودگی در آزاد راه‌ها اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: در جاده‌های دو طرفه که آزاد راه نیستند و شامل جاده‌های قدیم است عمده دلیل تصادفات انحراف به چپ می‌باشد که در این موارد عرض جاده‌ها کم است و ما مشکل مربوطه را به عین در محور زنجان به بیجار تجربه کردیم که الان این محور چهار خطه شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان افزود: با چهار خطه شدن محور زنجان به بیجار آمار تصادفات در شهرستان ایجرود به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر