logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

پایان بلاتکلیفی بانوان فوتسالیست/ تیم فوتسال بانوان با مقاومت زنجان در لیگ برتر ماندگار شد

پایان-بلاتکلیفی-بانوان-فوتسالیست-تیم-فوتسال-بانوان-با-مقاومت-زنجان-در-لیگ-برتر-ماندگار-شد

تیم لیگ برتری فوتسال بانوان زنجان طبق توافق انجام شده به مدت یکسال به باشگاه مقاومت زنجان واگذار شد.

به گزارش موج رسا; تیم لیگ برتری فوتسال بانوان زنجان که فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی دچار بحران شده بود، امسال قبل از آغاز فصل جدید به مدت یک سال به باشگاه مقاومت بسیج واگذار شد.

تیم فوتسال البرز شهرداری زنجان که بهار سال 93 به لیگ برتر فوتسال بانوان صعود کرده بود هر سال به دلیل عدم تحقق وعده‌ها و مشکلات فراوان مالی چندین بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داده بود به طوری که این مشکلات سبب شد تا سمانه قلعه‌مولایی سرمربی تیم نیز در فصل گذشته استعفای خود را تقدیم مدیرعامل باشگاه کند.

گرچه به گفته مربیان این تیم، استان زنجان ظرفیت کسب جایگاه بهتر در لیگ برتر بانوان را دارد اما همین بی‌توجهی‌‌ها سبب شد تا روحیه بازیکنان تضعیف و تیم دچار بحران شود.

امسال نیز مسئولان باشگاه البرز به دنبال اسپانسری برای حمایت از بانوان زنجانی برای حضور در لیگ برتر بودند اما باز داستان تکراری نبود اسپانسر برای این تیم تکرار شد تا اینکه با رایزنی‌های انجام شده باشگاه مقاومت به داد بانوان زنجانی رسید و حمایت از این تیم را برعهده گرفت.

در روزهایی که کسی حاضر به حمایت از تیم فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر نبود استانهایی همچون چهارمحال بختیاری و یزد خواهان خرید امتیاز تیم زنجان بودند تا برای همیشه tوتسال بانوان نیز همانند فوتبال به تاریخ بپیوندد اما مقاومت زنجان با قبول مسئولیت این تیم برای یک سال امید را به اردوی بانوان فوتسالیست زنجانی برد و در برابر حذف تیمهای لیگ برتری مقاومت کرد.

در واگذاری این تیم به باشگاه مقاومت جلسات مختلفی بین اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه مقاومت و مدیرعامل باشگاه البرز با هماهنگی هیئت فوتبال استان زنجان انجام شد و طبق گفته نادر بلبلاسی مدیرعامل باشگاه البرز، استانداری زنجان نیز خواهان ماندگاری این تیم در استان زنجان و مخالف هرگونه فروش امتیاز تیم به سایر استانها بود.

با توجه به اینکه مهمترین مشکل تیم فوتسال بانوان زنجان مشکلات مالی بود، توافق شد تا این تیم به باشگاه مقاومت واگذار شود و بعد از واگذاری نیز تمامی برنامه‌ریزی‌ها، تعهدات مالی، پیگیری‌ها و مدیریت به مدت یکسال بر عهده باشگاه مقاومت است.

در صورتجلسه تهیه شده امضای معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، مدیرعامل باشگاه البرز، فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر و مدیرعامل باشگاه مقاومت دیده می‌شود که در آن قید شده که برای فصل 97-96 این تیم به باشگاه مقاومت بسیج زنجان واگذار می‌شود.

بلباسی در مورد واگذاری تیم به باشگاه مقاومت زنجان گفت: انتظار ما این است که با حمایت باشگاه مقاومت بانوان زنجانی به جایگاه شایسته خود در لیگ برتر دست یابند و جزو 6 تیم بالای جدول باشند.

وی افزود: ما امیدواریم مسئولان باشگاه مقاومت از ظرفیت‌های بومی استان در بخش مربیان و بازیکنان استفاده کند، چرا که ظرفیت‌های خوبی را در فوتسال بانوان داریم که سالها برای آن تلاش شده است.

بلباسی با بیان اینکه تمامی مسائل مالی و مدیریتی تیم برای یک سال بر عهده باشگاه مقاومت است، عنوان کرد: اگر سال آینده نیز به توافق برسیم این تیم دوباره تحت مدیریت باشگاه مقاومت خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما از مدیرعامل و مسئولان باشگاه مقاومت زنجان تشکر می‌کنیم که در روزهایی که کسی حاضر به حمایت از این تیم نبود به صحنه آمده و حمایت از این تیم را برعهده گرفتند.

باشگاه مقاومت زنجان هر ساله در لیگ برتر ووشوی جوانان نیز جزو فینالیست‌ها بوده و چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را برای استان زنجان به ارمغان آورده است، حال با قبول مسئولیت تیم فوتسال بانوان این امید در تیم فوتسال بانوان نیز ایجاد شده تا برای همیشه فوتسال بانوان کابوس نبود اسپاسر را به فراموشی بسپارند.

با توجه به نزدیک شدن به آغاز بازیهای لیگ برتر باید منتظر ماند و دید تیم فوتسال بانوان مقاومت زنجان با چه ترکیبی در لیگ حاضر خواهد شد و آیا باز سمانه قلعه‌مولایی را در راس این تیم به عنوان سرمربی خواهیم دید؟

وجود تیم‌های قدرت‌مندی همچون ملی حفاری اهواز، صنعت نفت آبادان و تیمهای تهرانی رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان زنجان را جذاب خواهد کرد و اگر تیم زنجان نیز به روزهای اوج خود برگردد یکی از مدعیان خواهد بود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر