logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۲۹۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان دندی در گفتگو با موج‌رسا:

رژیم داعش صهیونیستی کودک‌کشی را مقدس می‌داند

رژیم-داعش-صهیونیستی-کودک‌کشی-را-مقدس-می‌داند
امام جمعه شهرستان دندی با بیان اینکه همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند گفت: رژیم صهیونیستی کودک‌کشی را مقدس می‌داند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حمله نیروهای حماس حادثه تاریخی برای شکست اهریمن زمان است که این زخم به هیچ وجه ترمیم نشدنی و برای صهیونیست جبران ناپذیر است گفت: نیروهای مقاومت دست برتر در سیلی زدن به اسرائیل غاصب را دارند.

بیشتر بخوانید
وی گفت: آنها می‌خواهند با کشتار کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین زخم‌های خود را التیام بخشند ولی نباید فراموش کرد که واکنش نیروهای حماس پس از تحمل سال‌ها ظلم و ستم در نوع خود بی‌نظیر و قابل ستایش است.
امام جمعه شهرستان دندی عنوان کرد: در آیه قرآن نیز بارها تاکید شده است که نباید رزمندگان مقاومت سست شوند و باید دراراده خود قوی بوده و دشمن صهیونیست یقین بداند که به زودی کاخ آرزوهایشان نقش بر آب خواهد شد و این وعده خداوند رحمان و رحیم است و بر هیچ کس پوشیده نیست.
حجت‌الاسلام حکیمی‌فر ابراز کرد: حمله‌ای که نیروهای غیور حماس بر اسرائیل فرود آورد نتیجه غیرت و رشادت‌های نیروهای رزمنده بود که بعد از تحمل سال‌ها  ظلم و ستم جنایتکاران زمان به وقوع پیوست.
وی اضافه کرد: عامل این بلای بزرگ عملکرد خود صهیونیست‌ها است؛ چرا که وقتی ‌خوی وحشی‌گری در انسان رخنه کند و از حد گذرد باید منتظر طوفان بود.
امام جمعه شهرستان دندی افزود: طوفان‌الاقصی تا الان دستاوردهای بزرگی برای مقاومت و مردم فلسطین به همراه آورده که شاید یکی از مهم‌ترین آنها به اسارت گرفتن تعداد قابل توجهی از صهیونیست‌ها است.
حجت‌الاسلام حکیمی فر ابراز کرد: طوفان الاقصی  یک شوک بزرگ به دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم اسرائیل وارد کرد و بسیاری از شبه نظامیان مسلح فلسطینی را نیمه شب و در ساعات آغازین بامداد بالای سر نظامیان آنها رساند و ده‌ها نفر از نظامیان و ژنرال‌های اسرائیل به اسارت نیروهای فلسطینی درآمده‌اند.
وی عنوان کرد: بدون تردید حجم و گستردگی و تاکتیک استفاده شده در عملیات طوفان‌الاقصی علاوه بر اسرائیل بسیاری از تحلیلگران و ناظران دیگر را نیز در بهت و حیرت فرو برده است.
 امام جمعه شهرستان دندی تصریح کرد: انتشار گسترده ویدئوها و عکس‌های به اسارت درآمدن نظامیان اسرائیلی در کنار تصاویر مربوط به حمله گروه‌های فلسطینی به شهرک‌های اسرائیلی از طریق زمین، هوا، دریا در اراضی اشغالی، خفت و خواری بزرگی برای اسرائیل به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر