logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۲۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست بهزیستی استان زنجان:

یک هزار و ۷۶۳ روشندل زیر پوشش بهزیستی استان زنجان است

یک-هزار-و-۷۶۳-روشندل-زیر-پوشش-بهزیستی-استان-زنجان-است
سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: یک هزار و ۷۶۳ روشندل زیر پوشش بهزیستی استان زنجان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» روح‌الله خدابنده‌لو، سرپرست بهزیستی استان زنجان در مراسم روز جهانی عصای سفید با بیان اینکه  شعار این روز که با عنوان "تلفیق اجتماعی نابینایان و ترسیم فردای بهتر" نامگذاری شده است گفت: در کل استان ۲ هزار و ۵۰۳ توانخواه در درجات مختلف در حوزه نابینایی در استان وجود دارد که یک هزار و ۷۶۳ روشندل زیر پوشش بهزیستی استان زنجان هستند.

بیشتر بخوانید
 وی ابراز کرد: تعداد ۱۱۳ دانش‌آموز توانخواه روشندل و تعداد ۲۹ دانشجو در استان زیر پوشش بهزیستی هستند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
سرپرست بهزیستی استان زنجان عنوان کرد: در حوزه دانشجویی طبق دستور‌العمل جدید که به دست رسیده است و کمک‌های خوبی درسطوح مختلف متناسب با وضعیت توانخواه ارائه داده می‌شود.
خدابنده‌لو ابراز کرد: درصدد هستیم دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دارند در این خصوص کمک‌رسان و  تسهیلگر باشیم.
وی تاکید کرد: در بحث مناسب سازی باید به این نکته توجه کنیم که در همه زمینه‌ها از تکنولوژی به روز در جامعه استفاده شود و یک تسهیگری را در ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.
سرپرست بهزیستی استان زنجان تاکید کرد: روشندلان ما در رشته‌های مختلف فعالیت دارند در بین این قشر نخبگانی هستند که معلولیت را محدودیت ندانسته و جزو کسانی هستند که در جامعه نقش موثری دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر