logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۲۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر خبر داد:

آغاز بکار مجدد پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده شناط ابهر

آغاز-بکار-مجدد-پروژه-نیمه-تمام-استخر-سرپوشیده-شناط-ابهر
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته شروع کار پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده شناط با انتخاب پیمانکار زده شد.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شهرداری و اعضای شورا اسلامی شهر ابهر شروع کار پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده شناط با انتخاب پیمانکار زده شد.

بیشتر بخوانید

وی بر تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با توانمندی‌هایی که از پیمانکار این پروژه سراغ داریم شاهد پیشرفت فیزیکی چشمگیر در اجرای عملیات عمرانی در این پروژه نیمه تمام و راکد باشیم.

بهاوری افزود: تکمیل این پروژه از ابتدای شروع به کار اعضای شورای اسلامی شهر ابهر آغاز شد و حالا بعد از دو سال است با اختصاص اعتبار ۱۵ میلیارد تومان این پروژه شروع به کار کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به ویژگی‌های استخر شناط گفت: این پروژه دارای فضاهای مدیریتی برای کاربری‌های فرهنگی، اداری، ورزشی و سالن بدنسازی است و هر سال بودجه کمی به آن اختصاص داده می‌شد و روند تکمیل آن به کندی صورت می‌گرفت و در سال‌جاری با اختصاص ۱۵ میلیارد تومان تا اواخر عمر شورای شهر ابهر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی تقریبا ۳۰ درصدی این پروژه گفت: کلنگ‌زنی این پروژه سال ۹۰ انجام شده و تنها یک قسمت اداری بتن‌ریزی شده و الباقی کاری انجام نشده بود و ما این پروژه را با پیشرفت کاری یک درصد تحویل گرفته قسمت سازهای کار زده شده و هدف این است سال بعد افتتاح شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر