logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۲۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل پست استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

جا‌به‌جایی ۱۹ هزار مرسوله پستی اینترنتی در زنجان

جا‌به‌جایی-۱۹-هزار-مرسوله-پستی-اینترنتی-در-زنجان
مدیرکل پست استان زنجان گفت: در ۶ ماه سال جاری ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۷۴۲ مرسوله پستی در این استان جابه‌جا شده است که از این میزان مرسوله پستی جابه‌جا شده ۱۸۳ هزار و ۸۹۴ مرسوله وارده و صادره اینترنتی بوده است.

جواد رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار کرد: در ۶ ماه سال جاری ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۷۴۲ مرسوله پستی در این استان جابه‌جا شده است که از این میزان مرسوله پستی جابه‌جا شده ۱۸۳ هزار و ۸۹۴ مرسوله وارده و صادره اینترنتی بوده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شرکت پست استان ۶۲ نفر موزع دولتی دارد، افزود: در حال حاضر ۱۳ دفتر دولتی پستی در استان زنجان فعال است.

مدیرکل پست استان زنجان با بیان اینکه ۳ دفتر ICT روستایی نیز در سطح استان فعال است، گفت: دفاتر ICT روستایی در سطح این استان با توجه به پوشش مساحتی و بُعد مسافت روستاها ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۱۳ نمایندگی توزیع روستایی فعال است که هر نمایندگی چندین روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد، گفت: با این شرایط ۲ دفتر نمایندگی قبول روستایی نیز فعال است که مستقیم قبول مرسوله و توزیع را بر عهده دارد. 

مدیرکل پست استان زنجان گفت: در حال حاضر پست زنجان با ۱۲۴ فروشگاه طرف قرارداد است که محصولات و کالاهای خود را از طریق اینترنت به فروش رسانده و با پست ارسال می‌کنند.

رسولی با اشاره به اینکه ۸۰ دفتر پیشخوان خدمات عمومی دولت در این استان فعالیت دارند، گفت: هفته‌ای ۲ الی ۳ روز نیروها به روستاها جهت توزیع مرسولات پستی رفت و آمد دارند و خدمات در روستاها بدون مشکل انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر